گزارش تصویری سومین جشنواره ملی همدلی،توسعه گردشگری در منطقه زیبای چهاردانگه

سومین جشنواره ملی همدلی،توسعه گردشگری و حفاظت محیط زیست چهاردانگه ۲۵ مرداد، در روز گرم تابستانی باحضور مسئولین استانی و شهرستان و با حضور پرشور مردم و تورهای داخلی در روستای کارنام برگزار گردید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سومین جشنواره ملی همدلی،توسعه گردشگری و حفاظت محیط زیست چهاردانگه ۲۵ مرداد، در روز گرم تابستانی باحضور مسئولین استانی و شهرستان و با حضور پرشور مردم و تورهای داخلی در روستای کارنام برگزار گردید که حضور موسیقی اقوام (کردها_خراسانیها _بختیاریها و مازندرانیها )شور خاصی بر مراسم حاکم کرده بود.

مسئول برگزاری این جشنواره پس از پایان، پیامی صادر کرد . پیام اندراجمی مسئول برگزاری این جشنواره به شرح ذیل می باشد :

چه دلنشین است به رشته تحریر در آورده شود اتحاد و همبستگی ملی و فرهنگی .
مفتخر اعلام نمایم سومین جشنواره ملی همدلی،توسعه گردشگری حفاظت محیط زیست منطقه چهاردانگه که با پویش مردمی و دستانی خالی از مادیات و مملو از تلاش و پشتکار و انسجام جوانان منطقه به جهت معرفی پتانسیل ها و جاذبه های چهاردانگه که با عنایت و لطف به اینکه صنعت گردشگری نوپاست در نتیجه بر احیای ان الزام آور استو هدف دیگر احیا فرهنگ اصیل مازندران . دوستداران این خطه معتقد هستند احیا فرهنگ اصیل قومیت ها ضمانت فرهنگ ایرانی اسلامی در برابر تهاجمات فرهنگی می باشد و بزرگترین هدف این جشنواره ایجاد اشتغال پایدار با توجه به ظرفیتهای طبیعی (گیاهان خود رو که با لطف الهی ۹نوع گیاه داروئی در این منطقه خوش آب و هوا )که می تواند با هنر ،هنرمندان و جوانان کار آفرین و همت منسجم مسئولین گامی به سوی اهداف بلند والای مقام معظم رهبری که نشات گرفته از تولید ملی می باشد.
مفتخرم که این اتحاد و همبستگی را یکی از الطاف الهی خوانده و بر همت و اتحاد این مردم بالندگی نمایم که خواستن توانستن است.

گفتنیست، این جشنواره با حضور مدیرکل محیط زیست استان، مدیرعامل گردشگری استان ،مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و مسئولین شهرستانی در منطقه ی زیبای چهاردانگه ساری برگزار گردید.