پیروزی موج سواران نوشهر مقابل شاهین خزر رودسر در لیگ برتر فوتبال ساحلی

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دو تیم شاهین خزر رودسر و موج سواران نوشهر درحالی به مصاف هم رفتند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دو تیم شاهین خزر رودسر و موج سواران نوشهر درحالی به مصاف هم رفتند که رودسری ها موحد محمد پور و مهیار زارع دو بازیکن کلیدی خود را بعلت محرومیت را دراختیار نداشتند و نوشهری ها نیز سینا رحمتی را بعلت مصدومیت و سهند اسماعیلی سرمربی تیم خود را بعلت محرومیت در اختیار نداشتند مهمان در رتبه چهارم جدول و میزبان در رتبه پنجم جدول قرار داشت .

در نیمه اول رودسری ها بازی را بسیار خوب شروع کردند و توانستند دو بار توسط فرید بلو کپاشی و آیدین تشنه کام به گل برسند و دو بر صفر از حریف خود پیش بیافتند اما از ابتدا نیمه دوم ورق برگشت نوشهری ها توانستند با حفظ تمرکز خود با دو گل هادی غلام پور و محمد مرادی کار را به تساوی بکشند و چندین بار تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفتند که در رسیدن خواسته خود ناکام بودند و بازی در وقت دوم با تساوی دو بر دو به پایان رسید در وقت سوم بازی نوشهری ها میل به پیروزی در این دیدار حفظ کردند و با گل مهدی ابراهیمی در ابتدای نیمه نتیجه بازی را سه بر دو به نفع خود تغییر دادند تا یک بازگشت عالی را در زمین حریف و در خانه رودسری ها داشته باشند میزبان که همه چیز را از دست رفته می دیدید برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند درطرف مقابل نوشهری ها در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شدند اما شانس با رودسری ها یار بود که اختلاف بیشتر نشد در ثانیه پایانی رودسری ها بعلت خطای چهار ثانیه علی کیا دروازه بان تیم نوشهر صاحب یک ضربه آزاد شدند که شهریار مژده تمام امید رودسری ها برای رسیدن گل تساوی و کسب امتیاز در این بازی به باد داد تا نوشهری ها با این پیروزی در رتبه چهارم باقی بمانند و برای رسیدن به رتبه سوم در هفته های آتی تلاش کنند شاهین خزر رودسرنیز پس از این شکست باید تلاش کند تا رتبه پنجم فصل گذشته خود را تکرار کند به نظر می رسد شانسی برای رسیدن به رتبه بالاتر ندارد رقابت قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با توجه به شکست گلسا پوش مقابل ایفا و برتری پارس جنوبی بوشهر مقابل شهرداری بندرعباس در حالی دنبال می شود که پارس جنوبی در دو امتیازی گلساپوش یزد قرار دارد و امید به ناکامی رقیب خود در چهار هفته پایانی دارد .

ملوان بندرگز و شهدای چلیچه نیز با هشت امتیاز درقعر جدول قرار دارند و به نظر میرسد فصل آینده دو تیم درلیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نخواهد بود .

احمد ابراهیمی مربی موج سواران نوشهر؛

ما ابتدا بازی بعلت دو اشتباه فردی دو گل دریافت کردیم و از حریف عقب افتادیم اما آرامش خود را حفظ کردیم و هرچه بازی رو به جلوتر توانستیم بازی را دست بگیریم و توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم و نه تنها گل خورده ها را جبران کنیم بلکه به گل سوم و پیروزی نیز رسیدیم .

محمد ابراهیمی درباره محرومیت سرمربی و سرپرست تیم موج سوران نوشهر نیز گفت : در بازی قبل اتفاقاتی شکل گرفت که متاسفانه و در حالی که کادر فنی ما مقصر نبود فدارسیون حکم تعلیق برای سرمربی و سرپرست صادر کرد پنج ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود و متاسفانه نمیدانم چه اتفاقی رخ داد که فضا تغییر کرد و آن اتفاقات تلخ با تصمیم عجیب داوران شکل گرفت تماشاگر نه توهینی کرد نه برخوردی با کسی داشت .

مربی موج سواران درباره حکم کمیته انظباطی و محروم شدن این تیم از میزبانی نیز گفت : ما علاقمند به بازی در رودسرهستیم اما هفته ای که ما میزبان دریا نوردان بوشهر هستیم رودسر نیز میزبان گلساپوش یزد است و به نظر می رسد ما باید در انزلی و در زمین منطقه آزاد در مقابل حریف خود قرار بگیریم و بعید می دانم تا پایان لیگ به نوشهر برگردیم .

امیدوارم بتوانیم در هفته های باقیمانده به مانند این بازی باحفظ آرامش به برتری برسیم و حتی جای ایفا اردکان را در رتبه سوم بگیریم .

رضا مهرورز سرمربی شاهین خزررودسر؛

ما بازی از حریف پیش بودیم و می توانستیم با حفظ برتری تیم پیروز میدان باشیم اما متاسفانه با اشتباهات بد و سنگینی مرتکب شدیم برتری خود را از دست دادیم و در نهایت بازی را باختیم.

بازیکنان ما در نبود دو مهره کلیدی ما خوب جنگیدند اما متاسفانه آن هماهنگی لازم و تمرکز کافی را نداشتند و ما نتوانستیم در این بازی امتیازی به دست آوریم .

مهرورز درباره ادامه لیگ نیز گفت : ما چهار بازی دیگه داریم و برای پیروزی در این بازیها به میدان خواهیم رفت .

رتبه پنجم در این لیگ فرسایشی رتبه خوبی است امیدواریم که بتوانیم حداقل رتبه فصل گذشته خودرا تکرار کنیم .

وی درباره داوری ها لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت : داوری ها در کل لیگ اشتباهاتی داشته اما عمدی در کار نیست اشتباهاتی رخ داده که همه به ضرر رودسر بوده هم به نفع ما ولی باید قبول کرد داوری ها با سطح لیگ ما فاصله دارد .

محمد مرادی بازیکن ملی پوش موج سواران نوشهر ؛

ما بازی در نیمه اول خوب شروع کردیم هر تیمی که به زمین رودسر میاد به مشکل برمی خورد اما خدارا شکر ما ارامش خودمان تا دقیقه آخر بازی حفظ کردیم و گل های خورده را جبران کردیم و به پیروزی برسیم .

وی درباره شرایط آتی تیم نوشهری گفت : ما از میزبانی با حکم کمیته انظباطی محروم هستیم و با توجه به شرایط و آب و هوای شمال در منطقه آزاد انزلی باید در این شهر میزبان باشیم اما ما به امتیازات بازی های آینده نیاز داریم و برای پیروزی و بدست آوردن رتبه بهتر خواهیم جنگید بازیکنان ما با هیچ تیم مشکلی ندارند و با هیچ بازیکنی مشکلی ندارند اما متاسفانه داوری ها دور از انتظار بوده و به تیم ما ضربه زده است .

امیدواریم دربازی های آتی در داوری ها دقت بیشتری شود و حاشیه های کمتری بوجود آید چهار هفته تا پایان لیگ برتر فوتبال ساحلی باقی مانده و باید دید در پایان چه تیم هایی به رتبه های اول تا سوم لیگ خواهد رسید .