رایکا جایگزین خونه به خونه / بابلی ها تولد رایکا را مدیون چه کسانی هستند !؟

با پیگیری های حاج مجید امتیاز بابل در لیگ دسته یک ماندنی شد و خونه به خونه بابل در لیگ یک با نام جدید “رایکا” در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در آستانه اعیاد غدیر و قربان هدیه استاندار ورزش دوست مازندرانی به بابلی ها، ماندگاری تیم دسته یک فوتبال کشور در بابل بود. تولد رایکا در بابل حاصل ایستادگی، همیت و حمایت استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان و معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بود.

در حالیکه از چند ماه قبل خبر فروش امتیاز تیم خونه به خونه به سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی تیتر رسانه ها ،سایت ها وشبکه های مجازی شده و انتقاد ورزش دوستان بابلی را به همراه داشته است، احمد حسین زادگان استاندار مازندران و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با قاطعیت اعلام کردند اجازه خروج امتیاز تیم خونه به خونه حتی به خارج از شهر بابل را نمی دهند.

علیرغم تلاش های بی شائبه حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای توسعه ورزش بابل به ویژه ماندگاری امتیاز تیم خونه به خونه در این شهر برخی افراد وابسته به بعضی از جناح ها که از کوتاه ترین فرصت ممکن برای تخریب استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان استان بهره می گیرند از چندی قبل با برجسته کردن تصاویر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با لباس احرام در صدد تحریک ورزش دوستان بابلی برای زیر سوال بردن حبیب حسین زادگان نسبت به ورزش بابل شدند غافل از اینکه اگر به واقع پافشاری و حمایت استاندار مازندران ،مدیرکل ورزش و جوانان ، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نبود فوتبال دوستان بابلی امروز شاهد تولد رایکا در این شهر نبودند.

آنهایی که تا دیروز استاندار مازندران را متهم به بخشی نگری و بی توجهی به مسایل شهرستان می کردند، باید این بار عینک بدبینی را از چشمان خویش جدا کرده ، در شور و شعف هواداران فوتبال شریک شده و از این اقدام ارزشمند استاندار مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، امام جمعه بابل، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار ویژه بابل تقدیر کنند.

گفتنتیست؛طبق اعلام مدیران باشگاه، مهران نجفی، ملی‌پوش اسبق بابلی، به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. همچنین فرامرز مسگرساروی به‌عنوان مربی، محمد باباگل‌زاده به عنوان کمک مربی، پیروز جغتاپور به‌عنوان مربی دروازه‌بانان و مهدی چرچیان به‌عنوان سرپرست این تیم معرفی شدند./مطالبات مردمی