رقابت های والیبال جام رمضان ادارات بهشهر به پایان رسید

رقابت های والیبال جام رمضان ادارات و صنایع و موسسات دولتی بهشهر شامگاه پنجشنبه با قهرمانی تیم کارخانه بهپاک به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت ، در این رقابت ها هشت تیم آتش نشانی ، دخانیات ، شهرداری ، بهپاک ، بندرامیرآباد ، بانک ملی ،اداره برق و شرکت نیاسازان حضور داشتند […]

0101رقابت های والیبال جام رمضان ادارات و صنایع و موسسات دولتی بهشهر شامگاه پنجشنبه با قهرمانی تیم کارخانه بهپاک به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ، در این رقابت ها هشت تیم آتش نشانی ، دخانیات ، شهرداری ، بهپاک ، بندرامیرآباد ، بانک ملی ،اداره برق و شرکت نیاسازان حضور داشتند که به صورت دوره ای در زمین والیبال سازمان آتش نشانی بهشهر با هم دیدار کردند .

به گفته مسوول برگزاری این رقابت های والیبال ، این تیم ها در دو گروه ۴ تیمی حضور داشتند و پس از پایان مرحله اول ، دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی شدند .

علیرضا اکبری اظهار کرد : در بازی های آخر این رقابت ها که شب گذشته برگزار شد ، در دیدار رده بندی تیم نیاسازان مقابل تیم شهرداری به برتری رسید و سوم شد .

وی گفت : همچنین در دیدار نهایی که میان تیم های بهپاک و سازمان آتش نشانی بهشهر برگزار شد ، تیم بهپاک این دیدار سخت و نفس گیر را با نتیجه ۳ بر ۲ برد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد .