ملوان فاتح دربی شمال / دختران قائم‌شهری همچنان روی نوار ناکامی !

شهرآورد شمال کشور در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برتری انزلی چی‌ها در قائم‌شهر دنبال شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور این هفته درحالی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که شمالی‌ها شاهد دربی سپیدار و ملوان در قائم‌شهر بودند.

دو تیم سپیدار قائم‌شهر و ملوان بندرانزلی بعد از افطار و در زیر نور استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته به مصاف هم رفتند.

دختران قائم‌شهری که شرایط چندان جالبی در نخستین حضورشان در لیگ برتر نداشتند، برای اعاده حیثیت در این دیدار خانگی به مصاف شاگردان ایراندوست رفتند.

شاگردان سارا آذری در تیم سپیدار قائم‌شهر در نیمه‌نخست این دیدار نتوانستند در برابر ملوانی‌ها دوام بیاورند و دو بار توسط قمی دروازه خودشان را بازشده دیدند تا نیمه‌نخست این دیدار با این نتیجه به پایان برسد.

در نیمه‌دوم این دیدار قائم‌شهری‌های هرچقدر هم تلاش کردند موفق نشدند به میهمان انزلی چی خودشان گل بزنند و در نهایت این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به پایان رسید تا شاگردان سارا آذری باز هم سه امتیاز ارزشمندی دیگر را از دست بدهند تا همچنان در انتهای جدول قرار داشته باشند.

 سپیدار با این باخت با ۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و تیم ملوان با این سه امتیاز با ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.