اولین نشست روسا و نواب روسای هیات های تیراندازی با کمان استان مازندران در سال ۹۸ + تصاویر

حسینیان ، سرپرست جدید تیروکمان مازندران :به دنبال خود نمایی نیستم/ هدفم استعدادیابی و توجه به قهرمانان و خدمت به خانواده ورزش استان است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین نشست روسا و نواب روسای هیات های تیراندازی با کمان استان مازندران در سال ۹۸ در حالی برگزار شد که سید جواد حسینیان پیش از سال ۹۸ با استعفای حسین فرهادی رئیس این هیات و با دریافت حکمی از سوی شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به عنوان سرپست این هیات منصوب شد.

حسینیان در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد ۴ ساله ی حسین فرهادی که توانست توفیقاتی را برای این هیات به همراه داشته باشد، اظهار داشت: خوشحالم در ابتدای سال جدید و در ایام مبارک اعیاد شعبانیه در جمع روسا و نواب روسای هیات تیراندازی با کمان استان و شهرستان ها هستم.

وی افزود: عرض تشکر دارم از اعتمادی که جناب آقای حسین زادگان مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران نسبت به بنده داشتند و مسئولیت این کار را به من سپردند.

حسینیان با تاکید بر اینکه هدفی جز خدمت ندارم و به دنبال خودنمایی نیستم افزود: توجه به زیر ساخت ها و پتانسیل انسانی از اهداف مهم من در این هیات است. شناخت و پرورش استعدادهای ناب که می تواند آینده ی این رشته ی ورزشی را تضمیمن کند.

وی همچنین گفت: توجه به قهرمانان و حل مشکلات و دغدغه هایشان می تواند عمر قهرمانی این عزیزان را طولانی تر کند و به همین جهت این مقوله نیز برای من اهمیت دارد.

سرپرست جدید هیات تیراندازی با کمان مازندران پرهیز از منطقه نگری و غرب و شرق کردن را الویت اخلاقی خود عنوان داشت و افزود: سرکشی و بازدید از هیات ها، توجه به ورزش دانش آموزی و دانشجویی، ایجاد کمپ دائمی تیراندازی با کمان ساحلی در استان، استفاده از ظرفیت خیرین ورزشی و اسپانسرها، ساختارمند کردن هیات، استفاده از پتانسیل شهرداری و شورای شهرها در هیات های شهرستانی و توجه به برگزاری و میزبانی مسابقات و دوره های آموزشی از برنامه های هیات در دوره ی سرپرستی اینجانب خواهد بود.

در پایان این نشست سید جواد حسینیان ضمن شنیدن نقطه نظرات اعضای حاضر به دغدغه های آنان پاسخ و ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری خوبی در این راستا بین هیات استان و شهرستان ایجاد شود.

در ابتدای جلسه نیز خدیجه غزانی نائب رئیس هیات استان با تقدیر از زحمات ۴ ساله ی حسین فرهادی رئیس پیشین این هیات با معرفی اجمالی اعضای حاضر به سرپرست جدید استان ، اظهار داشت: هیات های شهرستانی بال های پروازی هیات استان هستند که همگی از فرهیختگان این رشته بوده که در طی چند سال اخیر توانستند فعالیت های خوبی از خود نشان دهند.

بهرام لیالی دبیر هیات نیز با اعلام برنامه های پیش رو و تقویم کاری سال ۹۸ از هیات های شهرستانی خواست کماکان مثل همیشه در کنار هیات استان باشند.