در دیدار جامعه ورزش مازندران با آیت الله طبرسی نماینده ولیه فقیه چه گذشت !؟

جامعه ورزش مازندران با آیت الله طبرسی نماینده ولیه فقیه دیدار کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صبح امروز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه، جامعه ورزش مازندران با آیت الله طبرسی نماینده ولیه فقیه دیدار کردند.

آیت الله طبرسی نماینده ولیه فقیه در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از ورزشکاران و مسئولین ورزشی، ضمن تاکید از استفاده از جوانان در امور ورزشی، اظهار داشت : یکی از سرمایه های بزرگ ما جوانان ما هستند.
وی ادامه داد: یک سوم جمعیت سه میلیونی ما جوانان هستند.ما اگر بخواهیم مقایسه کنیم با زمان طاغوت ، می دانیم که این میزان قابل قیاس نیست.
آیت الله طبرسی با تاکید بر توجه ویژه به ورزش روستاها، افزود : توقع ما این است که شما به عنوان خادمین ورزش، در روستاها و مناطق پرجمعیت ورزش را گسترش دهید.چون سالم ترین سرگرمی و بهترین اوقات فراغت در ورزش است و از طریق ورزش می شود جوانان را سرگرم کنیم.
 نماینده ولیه فقیه ادامه داد: اگر جایی برای ورزش باشد که جوانان بتوانند خودشان را در آن تخلیه کنند، این بهانه را می توانیم از جوانان بگیریم و آنها را با ورزش سرگرم کنیم.وقتی ورزش و این تفریحات سالم باشد آنها بعد از کارهای روزمره خودشان را تخلیه می کنند.
وی با اشاره به درخشش ورزشکاران اظهار داشت : ورزشکاران و قهرمانان ما در چله اول انقلاب و در چهل سال انقلاب گل کاشتند . از جمله کشتی نگرفتن ورزشکاران ما در برابر اسرائیل که که این موضوع خیلی با ارزش می باشد .
آیت الله طبرسی افزود : دشمنان ما این موضوعات را منعکس نمی کنند، ولی همین مقدار کم که این موضوعات منعکس می شود هم خیلی خوب است و باعث ترس دشمن می شود.
وی ادامه داد: همه میخواهند زیر چتر اسرائیل باشند تا آمریکا آنها را بپذیرد ولی این که بچه های ما در برابر اسرائیل قرار نگرفتند تا قدرت خودشان را ثابت کنند.
 نماینده ولیه فقیه  از خوشحالی اش در هنگام قهرمانی ورزشکاران کشور گفت و افزود : وقتی در میدان ورزشی پرچم جمهوری اسلامی بالا می رود به حدی خوشحال میشوم که وصف ناپذیر است.
قدیم ها در ورزش زیاد مطرح نبوده ایم ولی اکنون در تمامی ورزش ها برترین هستیم ، که این ها برای یک کشور مایع افتخار است .شما ورزشکاران در تمام صحنه ها درخشیدید. در هشت سال دفاع مقدس ، در شهدای مدافعان حرم و در دفاع از میهن و در میادبن ورزشی با کسب پیروزی ها و کسب مدال ها خوب درخشیدید.
وی ضمن تمجید از اقدام ورزشکاران در اهدای مدالشان به خانواده های شهدا، گفت : یکی از ایثارگری های شما این است که قهرمانان مدال های خودشان را تقدیم خانواده شهدا کردند. این ها یعنی مردانگی و قهرمانی واقعی به این میگویند. با این اقدامات در میادین ورزشی هم می شود حماسه ایجاد کرد.
طبرسی باز هم ضمن تاکید بر اهمیت ورزش روستایی خاطرشنان کرد : خود ما باید بیشتر به ورزش اهمیت بدهیم مخصوصا در روستاها و مناطق دور، باید ورزش های همگانی و پیاده روی های خانوادگی را ترویج دهیم تا نشاط اجتماعی را افزایش دهیم.

متن خبر تکمیلی بزودی ….

این پست در حال بروز رسانی می باشد ( لطفا شکیبا باشید … )