اختلاف نظر رئیس و دبیر هیأت؛ سرگردانی آقای مربی!

نماینده سبک‌هاى آزاد مازندران گفت: بنده به‌عنوان خادم سبک‌هاى آزاد در انتخابات نمایندگان سبک‌ها با امضاى ١٩ نماینده این نمایندگى را در اختیار گرفتم و اگر قرار باشد من نباشم باید در جلسه نمایندگان سبک‌هاى آزاد با حضور رئیس هیأت اعلام شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،داود یوسفى مربى و داور مطرح غرب استان است و ٩ سالی می‌شود ریاست هیأت کاراته شهرستان رامسر را عهده‌دار است، علاوه بر آن، ٢ سالی مسؤولیت نمایندگی سبک‌هاى آزاد استان را نیز پذیرفته است.

یوسفی حرف‌هایی دارد از جنس گلایه و دلخوری ولی در نهایت صداقت که وقتی پایش می‌نشینی، حق می‌دهید که پاسخی برای این بی‌مهری‌ها بخواهد.

یوسفی در گفت‌وگویی، گفت: سبک‌هاى آزاد مازندران با ٢٠ نماینده فعال در سبک‌هاى مختلف، ٩٥ مربى داراى کارت و ٩٧ داور رسمى فدراسیون و ٢ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد که خود به‌تنهایی با بسیاری از رشته های ورزشی مستقل استان برابری می‌کند و همچنین بخشی اعظم از کاراته بزرگ استان را تشکیل می‌دهد؛ برنامه‌هاى سبک‌هاى آزاد مازندران طبق تقویم ورزشى سالانه که با هماهنگى نمایندگان سبک‌ها تدوین شده در حال برگزارى است و تلاش شده تا با دقت و ظرافت همه امور مربوط به آن مدیریت شود.

وی افزود: چند وقتى است که از گوشه و کنار مى‌شنوم دبیر هیأت کاراته استان به اهالى این رشته گفته که بنده دیگر سمتى ندارم و از این سمت برکنار شدم حتى در تماس تلفنى با یکى از هیأت‌هاى شهرستانى بیان کردند که نامه‌نگارى کنند و به اهالى سبک‌هاى آزاد برسانند که یوسفى هیچ‌کاره ست! در همین زمینه بابت هماهنگى مسابقات قهرمانى استان تماسى که با ایشان داشتم به بنده گفتند که شما مجوز برگزارى مسابقات قهرمانى سبک‌هاى آزاد استان به‌مناسبت دهه مبارک فجر را ندارید و از همکارى و صدور بخشنامه امتناع ورزیدند.

یوسفی اضافه کرد: بنده با رئیس هیأت تماس گرفتم و موضوع را درمیان گذاشتم، ایشان گفتند از این به بعد هر شخصى با تلفن ادارى هیأت تماس گرفتند مورد تأیید است و قول حمایت خود را از سبک‌هاى آزاد اعلام کردند تا اینکه دیدم و شنیدم که سبک‌های آزاد مسؤول جدیدی دارد.

وی ادامه داد: بنابراین به‌دلیل ناهماهنگى‌ها و اختلاف نظرها از برگزارى قهرمانى استان دهه مبارک فجر رده‌هاى سنى نونهالان، نوجوانان و جوانان در شهرستان تنکابن و رده سنى بزرگسالان در رامسر انصراف داده‌ایم.

یوسفی عنوان کرد: بنده به‌عنوان خادم سبک‌هاى آزاد در انتخابات نمایندگان سبک‌ها با امضاى ١٩ نماینده این نمایندگى را در اختیار گرفتم و اگر قرار باشد من نباشم باید در جلسه نمایندگان سبک‌هاى آزاد با حضور رئیس هیأت اعلام شود، از بابت رفتارهایی که صورت‌گرفته ناراحتم و این موضوع را به رجبی رئیس جدید هیأت هم گفته‌ام.