والیبالیست‌های کاله پیکان تهران را با شکست بدرقه کردند

تیم والیبال کاله مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه از والیبالیست‌های پیکان تهران میزبانی کرد و آنها را با شکست سه بر دو بدرقه کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم والیبال کاله مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه دیدار سخت و حساسی مقابل پیکان داشت که به سود خود خاتمه داد.

آملی‌ها این هفته میزبان والیبالیست‌های پیکان یکی از نمایندگان خودروسازان تهران بودند و شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی پس از باخت هفته گذشته مقابل سایپای تهران در پایتخت این بار برای پیروزی به میدان آمد و پس از دست دادن سه امتیاز آن دیدار مهم با حمایت پرشور و بی‌امان هواداران و والیبال‌دوستان آملی به کسب حداکثر امتیاز در خانه چشم دوخت.

پیکان تهران قدرتمندترین و پرمهره‌ترین هفته گذشته لیگ برتر را با قرعه استراحت همراه بود و آماده به آمل آمد ولی نتوانست به نتایج مطلوب خود دست یابد.

سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل در دیدار حساس مقابل پیکان مملؤ از تماشاگر خونگرم آملی بود و کاله مازندران در ست نخست با حمایت بی‌امان هواداران شهر خود با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ از حریف سرسخت تهرانی پیشی گرفت ولی در ست دوم با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ از باتجربه‌های پیکان شکست خورد و کار به تساوی یک بر یک رسید.

شاگردان بهروز عطایی بار دیگر در ست سوم به خود آمدند و با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ دوباره کار را به سود خود هدایت کردند ولی پیکانی‌ها در ست چهارم با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ دوباره به سوی تساوی دو بر دو گام برداشتند.

ست پنجم یکی از مهمترین و حساس‌ترین ست‌های این دیدار نفس‌گیر و سخت بود که سبزجامه‌گان آملی کار را به خوبی آغاز کرده و با کسب امتیاز ۱۵ بر ۱۲ شکست سنگین سه بر دو را برای نماینده قدرتمند خودروسازان کشور رقم زدند تا پیکان تنها با یک امتیاز راهی تهران شود.

مرتضی اکرمی و مهدی نویدی داوران این دیدار بوده و ناظرت داوری برعهده احمد بندری و ناظر سازمان لیگ به یونس حسن‌زاده سپرده شد.

کاله مازندران با این پیروزی شیرین و کسب دو امتیاز خانگی ۳۴ امتیازی شد و با کسب ۱۲ پیروزی و ۹ شکست جایگاه خود در رده پنجم جدول لیگ برتر والیبال را حفظ کرد.

پیکان تهران نیز با ۱۵ پیروزی و پنج شکست با ۴۴ امتیاز همچنان در رده دوم جدول لیگ برتر به سر می‌برد.