تنها ۲ روز تا بزرگ‌ترین رویداد ورزش همگانی ساری

تنها ۲ روز تا زمان برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزش همگانی مرکز استان فرصت باقی مانده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز ۱۲ بهمن‌ماه جشن بزرگ انقلاب و همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور مسئوولان، ورزشکاران و خانواده‌ها با شکوه در مرکز استان برگزار می‌شود تا این همایش سال‌ها در ذهن‌ها ماندگار باشد.

این همایش در اولین روز از دهه فجر به‌مناسبت ورود تاریخی امام راحل به میهن با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی با مشارکت استانداری، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان ساری، معاونت توسعه ورزش همگانی، هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود.

این همایش در چهار مسیر منتهی به بوستان ولایت شهرستان ساری از میدان امام خمینی(ره) به میذان ساعت و خیابان انقلاب، میدان خزر به میدان ساعت و خیابان انقلاب، میدان هلال احمر به میدان ساعت و خیابان انقلاب و بلوار کشاورز به میدان امام حسین(ع)  برگزار می‌شود.

همچنین قرار است ضمن برگزاری همایش پیاده‌روی، برنامه‌های خاصی رأس ساعت ۹:۳۳ دقیقه، زمان ورود تاریخی امام راحل به میهن در این همایش برگزار شود.

در این همایش براساس قرعه ۲ دستگاه خودرو پراید، ۱۰۰ دستگاه دوچرخه و صدها جوایز ارزنده دیگر به برندگان اهدا شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از شبه سه سیما و شبکه استانی تبرستان پخش زنده می‌شود.

برای برگزاری باشکوه این همایش جلسات متعددی در استانداری با حضور استاندار، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان ساری با حضور اعضای ستاد برگزار شد.