بدنبال ارائه بهترین عملکرد مقابل پیکان هستیم/ هواداران نقش مهمی در نتایج دارند

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه به دنبال ارائه بهترین عملکرد مقابل پیکان تهران در خانه هستیم، گفت: هواداران آملی نقش بسزایی در کسب نتایج کاله دارند و می‌خواهیم با حمایت آنها به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهروز عطایی امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال بازی سخت و حساس با پیکان تهران داریم.

وی افزود: این بازی سخت و تنگاتنگ است و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: پیکان تیم قدرتمندی است که در بالای جدول لیگ برتر به سر می‌برد و طی هفته‌های گذشته مقابل والیبالیست‌های گنبد تن به شکست داد و می‌خواهد شکست گذشته خود را مقابل کاله مازندران در شهرستان آمل جبران کند.

این مربی بیان کرد: برای این بازی همانند همه بازی‌های گذشته و پیش رو در لیگ برتر برنامه‌ریزی ویژه داریم و تلاش می‌کنیم با ارائه بهترین عملکرد، بازی در زمین داشته باشیم که همه از نتیجه و روند عملکرد بازیکنان راضی باشند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه امیدوارم بازی خوبی در خانه ارائه دهیم و هواداران کاله با شادی و خوشحالی به خانه‌های خود بروند، گفت: همیشه اعلام می‌کنم که هواداران نقش بسزایی در پیروزی‌ها و نتایج کاله دارند و مطمئن هستم در این دیدار حساس هواداران آملی تیم محبوب شهرشان را تنها نمی‌گذارند.