تاخیر در برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت بوکس مازندران

دبیر مجمع هیأت بوکس مازندران از تاخیر در برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت بوکس مازندران خبر داد و گفت: برگزاری مجمع فوق‌العاد بوکس با تاخیر سه روز در دستور کار است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امیر مدرسی در گفت‌وگویی با اعلام اینکه برگزاری مجمع فوق‌العاده در دستور کار است، اظهار کرد: در زمان برگزاری مجمع تغییراتی ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه به دلیل جلسه همزمانی که حسین ثوری رئیس فدارسیون بوکس کشور در وزارتخانه داشت،  مجمع فوق‌العاد با تاخیر سه روزه برگزار می‌شود، گفت: این جلسه در بعد از ظهر روز شنبه در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود.

دبیر مجمع بوکس مازندران با اشاره به زمزمه‌های مطرح شده درباره تغییر نماینده ورزشکاران در مجمع بوکس استان گفت: علت تغییر هم به دلیل مشکلات به وجود آمده در مسابقات انتخابی شهرستان نور که اعلام شد سید محی‌الدین هاشمی هم یک طرف بحث مشکلات به وجود آمده در این روز بوده است،البته هنوز گزارش کمیته انضباطی به مسئوولان ورزش و جوانان ارائه نشده است.

وی یادآور شد: در ارتباط با قانونی و غیرقانونی بودن این اقدام هم هنوز اختلاف نظر وجود،ولی در صورت تایید این موضوع و تغییر نماینده ورزشکاران، ایمان رمضانپور که داری سابقه قهرمانی در بوکس استان است، جایگزین این ورزشکار می‌شود.

مدرسی خاطر نشان کرد: تغییر نماینده ورزشکاران نیاز به بررسی در جلسه مجمع فوق‌العاده دارد و تصمیم‌گیری در این ارتباط در مجمع انجام می‌شود.

پیش از این حسین ثوری رئیس فدارسیون بوکس کشور زمان برگزاری مجمع بوکس استان مازندران روز چهارشنبه اعلام کرده بود.