آملی‌ها در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گردهم آمدند

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ و تقدیم ۴۱ شهید در این رویداد مهم تاریخی به همراه بزرگداشت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ و تقدیم ۴۱ شهید در این رویداد مهم تاریخی به همراه بزرگداشت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ پیاده مردم و ورزشکاران مسیرهای میدان قائم، پارک دهکده طلایی و میدان ششم بهمن را طی مسیر کردند.

مرد، زن، پیر، جوان و کودکان در پیاده‌روی برای گرامیداشت حماسه اسلامی مردم آمل و چهل سال افتخارآفرینی انقلاب اسلامی گردهم آمدند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مسؤولان استانی و شهری هم‌قدم با مردم در این پیاده‌روی شرکت داشتند که به صورت مستقیم از شبکه استانی مازندران پخش تلویزیونی داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم بیان کرد: همیشه مردم آمل که به مردمان شهر هزارسنگر شهرت دارند برای انقلاب اسلامی و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های آن در صحنه هستند و به میدان می‌آیند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا افزود: در سال ۱۳۶۰ مردم آمل درس بزرگی به استکبارگران و کمونیست‌ها دادند و توطئه آنها را در نطفه خفه کردند.

وی با بیان اینکه همه باید از این حماسه تاریخی درس ایثار، شهادت، از خود گذشتگی، استقامت و مقاومت، دشمن‌شناسی، حضور به موقع در صحنه و پایداری بگیریم، گفت: اجتماع بزرگ و پرشور مردم آمل در همایش پیاده‌روی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از حماسه ششم بهمن نشان داد که همیشه در میدان هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش باید امروزه از اولویت‌های زندگی باشد، خاطرنشان کرد: در روزگاری که همه چیز زندگی ماشینی شده و تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته باشد برای تندرستی ورزش کرد.

در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به قید قرعه به مردم این شهرستان جوایز نفیسی تقدیم شد.

گروه دوچرخه‌سواران آملی نیز در این مراسم به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد پرداختند.