والیبالیست‌های کاله در خانه حریف ارومیه‌ای را درهم کوبیدند

تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب در خانه مقابل درنای ارومیه به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب به میزبانی نماینده مازندران از حریف ارومیه‌ای در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ع) برگزار شد.

در این دیدار حساس و تنگاتنگ کاله مازندران به دیدار درنای ارومیه رفت و شاگردان جوان عطایی مقابل بازیکنان جوان و جویای نام محمد وکیلی با یکدیگر روبرو شدند.

کاله پس از یک هفته استراحت نیم فصل دوم بازی را به خوبی آغاز کرد و درخشش مناسبی در بین تیم‌های تلاش‌کننده برای مرحله پلی‌آف داشت.

سبزجامه‌گان کاله مازندران هفته گذشته خارج خانه مقابل تیم فولاد سیرجان ایرانیان تن به شکست دادند ولی در دیدار پیش‌رو با درخشش مناسب به پیروزی شیرین سه امتیازی رسیدند.

علیرضا قریب و قادر صادقی داوران این دیدار بودند و ناظر داوری امیدوار حاتمی و ناظر سازمان لیگ غفار درخشنده بود و از نزدیک  نظاره‌گر بازی بودند.

دو تیم جوان و جویای نام که مربیان آن از سرمربیان تیم ملی رده‌های پایه هستند نمایش خوبی داشتند ولی شاگردان بهروز عطایی پیروز میدان شدند.

تیم والیبال کاله با نتیجه سه بر صفر ست‌های اول، دوم و سوم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ ، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ از آن خود کرده است.