قهرمانی زود هنگام نکایی ها در گروه A / برتری توپکا در روز شکست رامسری ها

عصر امروز و از هفته نهم رقابت های والیبال لیگ دسته اول کشور تیم شهروند نکا در حضور تماشاگران خود توانست تیم میلاد نور رامسر را با شکست بدرقه کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این بازی با حضور حدود ۲۰۰۰ تماشاگر مشتاق در سالن سردار شهید طوسی نکا برگزار شد که شهروندی ها توانستند در گیم های اول و دوم و با نتایج ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۰ به نفع خود به پایان برساند.

در ست سوم بازیکنان شهروند نتوانستند صلابت ست های اول و دوم را داشته باشند و در نتیجه این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ واگذار کردند.

با شروع ست چهارم و با تشویقهای بی امان تماشاگران خونگرم نکایی با رهبری فریدون اندرخورا لیدر ملی کشورمان بازیکنان شهروند گوی سبقت را از همان امتیازات اول بدست گرفتند و در پایان موفق شدند این ست را با نتیجه ۱۶ بر ۲۵ به نفع خود به اتمام برسانند و در مجموع با نتیجه ۳ بر ۱ برنده این دیدار باشند.

از موارد قابل توجه این دیدار حضور پرشور تماشاگران خونگرم نکایی بود که با تمام وجود مشغول تشویق تیم خود بودند .

حضور دکتر احمدی شهردار نکا و همچنین محمودیان معاون فرماندار ، محمودی بخشدار مرکزی نکا ، رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان ، موسوی و نعمتی اعضای شورای شهر ، سرهنگ رضوانی فرمانده نیروی انتظامی گلوگاه و دیگر مسئولین قابل ملاحظه بود که مهندس حسنی مدیرعامل باشگاه شهروند چهره محبوب جایگاه VIP بود
تیم شهروند نکا با این برد سه امتیازی و با ۱۸ امتیاز در یک هفته مانده به پایان مسابقات با اقتدار قهرمان گروه A این رقابت ها شد‌.

در دیگر دیدار این گروه توپکای بابلسر توانست ژلانو در آق قلا ۳ بر ۲ شکست دهد و ۱۳ امتیازی شود و با توجه به یک برد بیشتر نسبت به تیم رامسری در رده دوم قرار گرفت.

میلاد نور رامسر هم با توجه با این باخت ۱۳ امتیازی باقی ماند و با رتبه سوم این گروه بازی هایش تمام شد.
ژلانو اق قلا و اتحاد نور نیز در رده های بعدی قرار دارند.

به گزارش فارس؛ هفته بعد شهروند مهمان توپکای بابلسر خواهد بود و اتحاد نور از آق قلایی ها میزبانی می کند.