در رده سنی ۱۷ و ۱۸ سال ؛ مازندران قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور شد

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: در مسابقات وزنه‌برداری رده سنی ۱۷ و ۱۸ سال قهرمانی کشور تیم مازندران با درخشش ورزشکاران جوان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس رحیمی امروز در گفت‌وگويي با اشاره به کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در این مسابقات، اظهار کرد: […]

vazz1رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: در مسابقات وزنه‌برداری رده سنی ۱۷ و ۱۸ سال قهرمانی کشور تیم مازندران با درخشش ورزشکاران جوان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس رحیمی امروز در گفت‌وگويي با اشاره به کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در این مسابقات، اظهار کرد: تیم وزنه‌برداری جوانان مازندران توانست در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور که در همدان برگزار شد، با ۵۳۰ امتیاز تیمی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

وی بیان کرد: سیدعلی امیری در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم با وزنه ۳۵۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه از کسب دو مدال نقره توسط ورزشکاران مازندرانی خبر داد و افزود: حسین غزالیان در دسته ۳۰۱ کیلوگرم و محمدرضا قمی در دسته ۳۳۷ کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال نقره شدند.

رحیمی با اشاره به کسب نتایج تیمی این مسابقات، گفت: در نتایج تیمی مازندران با ۵۳۰ امتیاز، خوزستان با ۴۹۸ کیلوگرم و گیلان با ۴۴۷ کیلوگرم به ترتیب اول تا سوم شدند.