یزدان‌پناه: کمیته انضباطی یک هفته زمان دارد/ حکم عادلانه نباید فدای سرعت شود

دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: شرایط نباید به گونه‌ای باشد که حکم عادلانه فدای سرعت شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درمورد حاشیه‌ دیدار تیم‌های پیام خراسان و خاتم اردکان و برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به حواشی این مسابقه اظهار داشت: روز گذشته جلسه کمیته انضباطی با حضور بازیکنان همچون شهرام محمودی، سعید مصطفی‌وند، مصطفی شریفات، محمد وادی، مربیان و مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار شد؛ البته محمد موسوی هم غایب بود. همچنین ما از سعید درخشنده به عنوان کارشناس ویژه دعوت کردیم تا در جلسه حاضر باشد.

وی ادامه داد: برای اعلام نتیجه جلسه روز گذشته کمیته انضباطی یک هفته زمان دارد و فکر می‌کنم نباید شرایط به گونه‌ای باشد که حکم عادلانه فدای سرعت شود. در جلسه روز گذشته جوانب، مدارک و صحبت‌های طرفین شنیده شد و حالا مسئولان به دنبال پیدا کردن مشکلات هستند.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: روز گذشته برخی از بزرگان والیبال در جلسه حضور داشتند و از آنها خواستیم تا خودشان کمک کنند تا آرامش در مسابقات حاکم شود و نظم را برقرار کنند. به عنوان مثال بازیکنان خودشان اجازه بی‌احترامی به بازیکنان حریف ندهند، نه اینکه خودشان عاملی برای ایجاد حاشیه‌سازی باشند.

یزدان‌پناه عنوان کرد: برای سال‌های آینده برنامه‌ای داریم  که امیدوارم شرایط برای اجرای آن فراهم شود. تصمیم داریم کارگروهی با حضور بازیکنان ملی تشکیل دهیم و از آنها بخواهیم تا مجری نظم باشند. امسال برای اجرای این برنامه زمان نداریم و اگر زمان یاری کند قطعاً برای فصل آینده این برنامه را پیاده‌سازی خواهیم کرد.

وی درخصوص آخرین شرایط شفقی به عنوان رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: با توجه به شرایط جسمی که شفقی دارد بعید می‌دانم که وی بتواند در فدراسیون حضور پیدا کند. به هر حال تمام ما در تلاش هستیم تا کارها به خوبی پیش برود و مشکلی وجود نداشته باشد. امیدوارم شفقی زودتر سلامتی کامل خود را به دست آورده و بتواند در فدراسیون حضور پیدا کند.

/فارس