مهم‌ترین استراتژی کاله در لیگ برتر حضور در مرحله پلی‌آف است

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: مهم‌ترین استراتژی کاله در لیگ برتر حضور در مرحله پلی‌آف است و برای این مهم همه تلاش خود را در ادامه لیگ ببه کار می‌گیریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین خانگی والیبالیست‌های کاله مازندران مقابل شهرداری اراک از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگا‌های کشور، در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی دور رفت را در شهر اراک مقابل شهرداری واگذار کردیم و آن دیدار را به دلیل عملکرد نامطلوب باختیم برای جبران امتیازهای از دست رفته دور رفت وارد میدان شدیم.

وی افزود: سعی کردیم تا در این دیدار شکست دور رفت را جبران کرده و وضعیت خود در داخل جدول را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: بازیکنان تیمم در زمین خوب بازی کردند، کم اشتباه و کم خطا بودند و با این وضعیت توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و جریان بازی را به سود خود بکشانیم. این مربی با اعلام اینکه هواداران کاله همیشه از حامیان اصلی ما هستند و نقش زیادی در پیروزی‌ها و کسب امتیاز دیدارهای خانگی دارند، بیان کرد: ورزش بدون تماشاگر معنایی ندارد، معتقدم ورزش بدون هوادار معنی خود را از دست می‌دهد، از این فضا لذت می‌برم و مانند همیشه بخش اعظمی از پیروزی‌ها را مدیون تماشاگران هستم.

عطایی گفت: برای حضور در بین تیم‌های پلی‌آف برنامه زیادی داریم و این استراتژی با برنامه و تمرینات منسجم در ادامه لیگ در دستور کار قرار دارد.