پیروزی آملی ها در خانه / برد ارزشمند کاله برابر شهرداری اراک

تیم والیبال کاله مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگا‌های کشور در خانه شهرداری اراک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم والیبال کاله مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگا‌های کشور امشب در خانه میزبان شهرداری اراک بود.

این دیدار که با حضور هواداران آملی در سالن ورزشی پیامبر اعظم برگزار شد، شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی با نتیجه سه بر صفر بازیکنان شهرداری اراک را درهم کوبیدند.

در این دیدار حساس و نزدیک امید فولادی‌وندا و میثم پارسه امر قضاوت را عهده‌دار بودند و امیدوار حاتمی ناظر داوری و حمید حق‌بین ناظر سازمان لیگ بود.

بازیکنان کاله مازندران در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۲ حرف اراکی را شکست دادند.

نماینده مازندران در لیگ برتر که هفته گذشته مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید در دومین دیدار متوالی خانگی اراکی‌ها را شکست داد و سه امتیاز شیرین خانگی کسب کرد.

شهرداری اراک با از دست دادن بازیکنان شاخص و کلیدی خود در نیم فصل دوم به تحلیل رفته و شکست سه بر صفر مقابل کاله به نوعی خود مؤید این ادعا است.

کاله مازندران با این پیروزی خانگی وضعیت خود در بین بالانشینان جدول را بهبود بخشید و شهرداری اراک در میانه پایین جدول ماند.