عملکرد شاگردانم رضایت‌بخش بود/ بازی بدون تماشاگر در آمل دلچسب نیست

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه عملکرد شاگردانم رضایت‌بخش بود و در زمین نمایش خوبی داشتند، گفت: بازی بدون تماشاگر در آمل دلچسب نیست و با توجه به محرومیت از حمایت هواداران به سه امتیاز شیرین رسیدیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین خانگی هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری تبریز، در گفت‌وگویی، اظهار کرد: بازی سخت و حساسی در خانه داشتیم و بر حساسیت این بازی آگاه بودیم.

وی افزود: با توجه رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مبنی بر محرومیت هوادران کاله در نخستین دیدار خانگی دور رفت از حمایت آنها محروم بودیم هر چند بخش زیادی از پیروزی‌های داخل خانه را مدیون هواداران و تلاش‌های بی‌امان آنها هستیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه بازی در سالن بدون تماشاگر پیامبر اعظم آمل دلچسب نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری تبریز در نیم فصل چهار بازیکن جدید والیبال به ترکیب خود اضافه کرد شناخت زیادی از این تیم نداشتیم و این امر کار را برای‌مان سخت کرد.

این مربی با اعلام اینکه بازی‌های گذشته شهرداری را آنالیز کردیم و به نقاط ضعف و قوت آنها آشنا بودیم، بیان کرد: با افزودن چهار بازیکن جدید این تیم در دیدار نخست دور برگشت با استراحت روبرو بود و نخستیم دیدار خود در این مرحله مقابل کاله انجام داد.

عطایی بیان کرد: از شاگردانم رضایت دارم و آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند، تذکرات و حرف‌های کادر فنی توسط شاگردانم به خوبی در زمین اجرا شد و روز خوبی را بدون هواداران‌مان در آمل رقم زدیم.

وی با اعلام اینکه به رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احترام می‌گذارم، خاطرنشان مرد: دو تیم بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتند و تیم کم اشتباه‌تر پیروزی میدان خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به سؤوال فارس مبنی بر اینکه نماینده استان مازندران در لیگ برتر همانند فصل گذشته نیم فصل دوم را بدون جذب بازیکن جدید آغاز کرده و با همان ترکیب اول فصل راهی میادین می‌شود، گفت: برای جذب یا عدم جذب بازیکن جدید در ترکیب کاله نظر مسؤولان باشگاه مدنظر است.

این مربی بیان کرد: اگر قرار است بازیکنی به تیم اضافه شود باید با نظر مثبت مسؤولان باشگاه شکل گیرد. هر کاری که در این باشگاه انجام می‌شود با نظر مسؤولان صورت می‌گیرد و برای نیم فصل دوم نیز تصمیم بر ادامه لیگ با ترکیب فعلی بوده است.