کاله مازندران در خانه، حریف تبریزی خود را درهم کوبید

تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب در خانه والیبالیست‌های شهرداری تبریز را با نتیجه سه بر یک درهم کوبید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال و دومین دیدار دور برگشت باشگاه‌های کشور امشب در دیدار خانگی میزبان والیبالیست‌های شهرداری تبریز بود و حریف را دست خالی روانه کرد.

شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در نخستین دیدار خانگی دور برگشت لیگ برتر با توجه به اینکه هفته گذشته را در نخستین دیدار این دور با نتیجه سه بر صفر مغلوب پیام مشهد شد در خانه بدون تماشاگر طعم شیرین پیروزی را چشید.

سبزجامه‌گان کاله ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۶ بر ۲۴ از آن خود کردند و شاگردان باتجربه عادل بناکار در تبریز که بازیکنانی همانند فرهاد نظری افشار و حسن صنوبری را در ترکیب داشت تنها در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ پیروزی شد.

با توجه به اینکه شهرداری تبریز هفته نخست دور برگشت لیگ برتر را همانند دور رفت با قرعه استراحت روبرو بود با استراحت بیشتر و آمادگی بهتر به سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل آمد ولی به نتیجه‌ای نرسید.

کاله مازندران با پیروزی مقابل شهرداری تبریز در خانه و کسب سه امتیاز شیرین وضعیت خود در جدول رقابت‌ها را بهتر از گذشته کرد.

علیرضا قریب و مرتضی علایی به عنوان داور امر قضاوت را برعهده داشتند و امیر صداقت ناظر داوری و اسماعیل صباغ ناظر سازمان لیگ بودند.

سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم آمل در بازی خانگی کاله به دلیل رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به دلیل حواشی و تنش مقابل شهرداری ورامین از همراهی هوادارانش در نخستین دیدار داخل خانه دور برگشت محروم شد.