حسن زاده : حماسه ۹دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است !

نایب قهرمان کوارش آسیا با بیان اینکه حماسه ۹دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است، گفت: ملت ایران اسلامی در حماسه ۹ دی سال ۸۸ ولایتمداری خود را در عمل به اثبات رساندند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسعود حسن‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به حماسه ۹ دی و حضور گسترده ملت ایران اسلامی در خیابان‌ها برای خاموش کردن آتش فتنه در کشور، اظهار کرد: یوم الله ۹دی آثار و پیامدهای بسیاری برای نظام دارد که سال‌ها کشور را بیمه می‌کند اما هیچ‌گاه نباید تهدیدهای دشمن را نادیده گرفت.

وی افزود: هر جامعه‌ای دارای مشکلات مختلف خاص خودش است اما فتنه‌گران در سال ۸۸ به دروغ بحث تقلب را مطرح کردند تا به کشور صدمه وارد کنند.

نایب قهرمان کوارش آسیا با بیان اینکه تمامی مشکلات کشور با پیروی از ولایت فقیه قابل حل است، تصریح کرد: هرجایی که گوش به فرمان رهبری باشیم و دور ولایت فقیه جمع شویم مشکلات را حل خواهیم کرد و البته قانون‌مدار بودن نیز خیلی از مسائل را برطرف می‌کند.

حسن‌زاده با اشاره به فرمایشات امام راحل، تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی وارد نشود و در فتنه ۸۸ نیز مردم در ۹دی پشتیبانی خود را از کشور نشان دادند.

وی با بیان اینکه قانون‌مداری و اجرای قانون همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید با فتنه‌گران برخورد می‌شد، خاطرنشان کرد: تدابیر حضرت آقا همیشه کارساز و پاسخگوی نیازهای مردم جامعه بوده است.

نایب قهرمان کوارش آسیا با بیان اینکه حماسه ۹دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است، افزود: ملت ایران اسلامی در حماسه ۹ دی سال ۸۸ ولایتمداری خود را در عمل به اثبات رساندند.

وی با دعوت از جامعه ورزش استان مازندران و جوانان ایران اسلامی برای شرکت در حماسه ۹ دی، گفت: همه مردم و جوانان می‌توانند در این جامعه تاثیرگذار باشند و با حضور در رویدادهای حماسی مانند ۹ دی مهر تاییدی بر ولایتمداری و حمایت از جمهوری اسلامی بزنند.