در دو سال متوالی دو طلا در رده نونهالان کسب کرده ایم/فیض الله نفجم : لیاقت تکواندو مازندران خیلی بیشتر از اینهاست !

رئیس هیئت تکواندوی مازندران در کنفرانس خبری ای که عصر امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد از برگزاری تورنمنت جام سفیر کره به میزبانی مازندران در ساری خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ، فیض‌الله نفجم عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مرکز استان ، اظهار کرد:استان مازندران […]

02222رئیس هیئت تکواندوی مازندران در کنفرانس خبری ای که عصر امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد از برگزاری تورنمنت جام سفیر کره به میزبانی مازندران در ساری خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ، فیض‌الله نفجم عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مرکز استان ، اظهار کرد:استان مازندران ستون اصلی فدراسیون تکواندو است .

وی ادامه داد : بیش از ۷۰ درصد عنوان های کسب شده در تیم ملی برای مازندران بوده است . در آخرین مسابقات آسیایی برگزار شده در در رده سنی نوجوانان از ۱۰ نفر ورزشکار حاضر ، ۵ نفر آنها مازندرانی بودند و حتی ۵۰ درصد مدال ها را کسب کرده اند .

نفجم همچنین اظهار داشت : برای نخستین‌بار مسابقات تکواندو جام سفیر کره به میزبانی مازندران در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری تورنمنت جام سفیر در ساری، تصریح کرد: هنوز زمان دقیق این مسابقات مشخص نیست و ساری تنها میزبان این مسابقات بوده و جوایز این تورنمنت را مسئولان کره‌ای تقبل می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران از حضور نماینده مازندران در لیگ برتر تکواندو خبر داد و افزود: به طور حتم نماینده‌ای از مازندران در لیگ برتر حضور دارد اما هنوز نامش مشخص نیست و این تیم از شهر ساری در لیگ برتر حضور می‌یابد.

نفجم با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما آبروداری در لیگ برتر تکواندو کشور است، اظهار کرد: با جذب اسپانسر خوب و قوی و همچنین بهترین تکواندوکاران بومی و غیربومی می‌خواهیم نماینده‌ای شایسته برای مازندران در لیگ برتر باشیم.

وی از کسب ۷۰ درصد مدال تکواندوکاران مازندرانی در مسابقات جهانی روسیه خبر داد و گفت: فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی و مهدی خدابخشی به عنوان سه تکواندوکاران مازندرانی در رقابت‌های جهانی روسیه موفق به کسب مدال شدند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران با اشاره به نقش به‌سزای تکواندو مازندران در کشور، یادآور شد: ورزشکاران مازندرانی در رده‌های مختلف سنی حضور دارند و به نوعی در ترکیب تیم ملی تکواندو نوجوانان و جوانان ۵۰ درصد بازیکنان مازندرانی هستند.

نفجم با بیان اینکه به گفته رئیس فدراسیون، مازندران ستون فدراسیون محسوب می‌شود، افزود: مازندران ضمن برگزاری لیگ قهرمانی استان برای کشف استعداد، در رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان به‌ویژه پایه در لیگ کشور نماینده بسیار خوبی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مازندران به عنوان معدود استان‌های کشور است که مسابقات لیگ را با هوگو الکترونیکی برگزار می‌کند، گفت: در دو سال متوالی تکواندوکاران نونهال مازندرانی در ترکیب تیم ملی صاحب مدال طلا شدند.

نفجم با بیان اینکه به خاطر مشکلات و فعالیت حدود ۵۰ هیئت ورزشی در استان، هزینه و مساعدت فدراسیون‌ها و دستگاه ورزش به هیئت‌های ورزشی اندک است، افزود: تلاش داریم تا با حمایت اسپانسر دولتی و خصوصی و همچنین خیران ورزش بخشی از این مشکلات تکواندوی استان کاسته شود.

رئیس هیئت تکواندو مازندران با اشاره به توجه ویژه این هیات به سرمایه گذاری در رده های پایه اعلام کرد :در دو سال متوالی دو طلا در رده نونهالان کسب کرده ایم . در رده های سنی پایه تیم های زیادی در سطح استان و کشوری داریم که در سال گذشته در رده نونهالان به مقام اول دست پیدا کرده بودیم . تکواندو مازندران با این سرمایه گذاری در تمامی رده های سنی ملی پوش داشته است .

وی در پایان گفت: با اختصاص سالن ورزشی حسین توکلی به عنوان خانه تکواندو استان بخشی از مشکلات جامعه تکواندو کمتر شد.