میزبانی شایسته رامسر از مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور

مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور روز یکشنبه ۱۸ آذر با قهرمانی مازندران الف در مجتمع ساحلی صدف رامسر به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رئیس هیئت ورزش کارگری شهرستان رامسر در آغاز این مسابقات ضمن خیر مقدم خدمت تمامی کارگران کشتی گیر کشور، مربیان، پیشکسوتان و دست اندرکاران این رقابت ها، از حاج حسین حشمتی مدیریت مجتمع ساحلی صدف و روح الله زبرجد رئیس انجمن کشتی کارگری شهرستان رامسر بابت برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر نمود.

مهندس عبدالرحمن حلاجیان اظهار داشت: مازندران مهد کشتی کشور است و ستاره های بی بدیلی در این استان ظهور و بروز کردند و امید است بتوانیم نیروهای مستعد را در مسابقات کارگری شناسایی و به دنیای کشتی معرفی نماییم.

وی در پایان از تمامی افراد، ستاد برگزاری مسابقات، مهندس محمد دامادی رئیس هیئت ورزش کارگری و محمد معصومی رئیس انجمن کشتی کارگری استان مازندران به جهت هماهنگی و همکاری در جهت میزبانی رامسر از این رقابت ها تقدیر و تشکر نمود.

نائب رئیس هیئت ورزش کارگری استان مازندران در گفتگویی اذعان داشت: هیئت ورزش کارگری استان از یک سال و نیم گذشته با برگزاری مجمع و انتخاب مهندس محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری مازندران فعالیت خود را آغاز نمود.

علی امینی ادامه داد: مهندس دامادی ابتدای به امر از ساختار هیئت شروع و ساختار سازی مناسبی نیز در بخش های مختلف، آقایان و بانوان صورت گرفت و روسای انجمن های هیئت صرفا با اولویت تخصص و تعهد رشته های مختلف منصوب شدند و با برگزاری یک همایش در اردیبهشت ماه ۹۷ هیئت بصورت رسمی آغاز به کار کرد.

وی افزود: میزبان مسابقات کشوری در رشته های والیبال و کشتی ساحلی در مازندران بودیم و رقابت های درون استانی را نیز برگزار نمودیم و در سال ۹۸ نیز تقویم بسیار خوبی را در نظر گرفته ایم.

امینی با بیان اینکه شعار هیئت ورزش کارگری استان مازندران «هر کارگاه یک تیم ورزشی» می باشد، گفت: معتقدیم به عنوان متوالی ورزش کارگری باید هر کارگاه را به یک تیم ورزشی تبدیل نمائیم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی مهندس عبدالرحمن حلاجیان رئیس هیئت ورزش کارگری رامسر را از شخصیت های برجسته و مدیران توانمند شهرستان معرفی نمود و ایشان توسط شخص مهندس محمد دامادی و با توجه به شناخت ایشان حدود ۲ ماه قبل به عنوان رئیس هیئت کارگری شهرستان رامسر منصوب و فعالیت خود را نیز بسیار با قدرت آغاز کردند.

علی امینی اذعان داشت: در حوزه ورزش کارگری شهرستان رامسر چندان فعالیتی در گذشته نداشتیم ولی امروزه شاهد برگزاری مسابقات اسب دوانی کارگری در رامسر هستیم جایی که این قبیل رقابت ها هنوز در سطح کشور برگزار نشده است و مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور را نیز با هماهنگی هیئت استان و فدراسیون ورزش آماتوری کارگران کشور در شهرستان رامسر برگزار شد.

وی در پایان ابزار امیدواری نمود که این قبیل رقابت ها را سالهای آینده در فصول مناسب برگزار نماییم و از سوی مهندس محمد دامادی از آزاد فرماندار، رمجی رئیس اداره ورزش و جوانان، حلاجیان رئیس و اعضای هیئت ورزش کارگری و ستاد برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر فراوان نمود.

رئیس انجمن کشتی کارگری استان مازندران در ادامه از برگزاری مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور انتخابی تیم ملی به همت هیئت ورزش کارگری و انجمن کشتی کارگری در ساحل زیبای شهرستان رامسر خبر داد.

محمد معصومی اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ۵۰ ورزشکار از ۹ تیم در سطح بسیار خوبی برگزار شد و با شرکت قهرمان و عنوان داران جهانی در این دوره از مسابقات همراه بودیم و از تمامی دست اندرکاران به جهت تلاش های شبانه روزی در امر برگزاری رقابت ها تقدیر نمود.

رئیس انجمن کشتی کارگری شهرستان رامسر در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گویی اظهار داشت: در پایان این دوره از مسابقات، مازندران با کسب ۹۰ امتیاز به مقام اول دست یافت و تیم های تهران با ۷۷ و کرمانشاه با ۶۰ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

روح الله زبرجد افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات برای حضور در مسابقات بین المللی سال آینده در کشور اسپانیا برگزار شوند، انتخاب شدند.

به گفته وی در این دوره از مسابقات ۹ تیم از استان های مازندران، تهران، کرمانشاه، گیلان، البرز، بوشهر، فارس، اصفهان و خراسان حضور داشتند.

رئیس انجمن کشتی کارگری شهرستان رامسر در پایان گفت: پیش از این اردوی تیم ملی کشتی ساحلی کشور به مدت ۱۱ روز در این شهرستان برگزار شده بود.

تیم ملی کشتی ساحلی کارگران کشور در پنجمین دوره مسابقات جهانی کارگران که سال گذشته در شهر ریگا لتونی برگزار شد، مقام قهرمانی مسابقات را کسب کردند.

اسامی نفرات برتر این رقابت ها به شرح زیر می باشد.

وزن -۷۰ کیلوگرم
مقام اول: رضا عبدالله پور (مازندران الف)
مقام‌ دوم: مصطفی شیخ (تهران)
مقام سوم مشترک: مهران خانلری (مازندران ب)، محمدرضا کنگوکر (کرمانشاه)

وزن -۸۰ کیلوگرم
مقام اول: حمید زرین پیکر (تهران)
مقام دوم: سعید غلامی (مازندران الف)
مقام سوم مشترک: بهزاد مزدور (فارس)، مهرداد فرجی (مازندران ب)

وزن -۹۰ کیلوگرم
مقام اول: سعید فارغی (کرمانشاه)
مقام دوم: حسن مهدیزاده (مازندران الف)
مقام سوم مشترک: سید رجب موسوی (گیلان)، امین حسین زاده (فارس)

وزن +۹۰ کیلوگرم
مقام اول: اکبر صفرپور (مازندران الف)
مقام دوم: جلیل پیرمردی (تهران)
مقام سوم مشترک: سجاد میرزاده (مازندران ب)، محمدجواد استواری (کرمانشاه)

ستاد برگزاری مسابقات در پیامی از حسن قلی زاده مربی و کشتی گیران باشگاه تختی رامسر، پهلوان رضا شاهمنصوری، رحمت، مجید، حجت، مهدی و نعمت عبدالکریمی، حامد ذبیحی، خلیل مهدی زاده، امید و محمد فلاحی، مهدی و ابولفضل زبرجد، علی قربان زاده، باشگاه بدنسازی پیام پست رامسر، ایمان علیپور، اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان رامسر، اعضای شورای اسلامی شهر رامسر، نیروهای هلال احمر و انتظامی، اعضای هیئت ورزش کارگری شهرستان رامسر، پیشکسوتان کشتی و جامعه ورزشی شهرستان رامسر، داوران، اردوگاه های هفت تیر و چمران، مجتمع ساحلی صدف، محمد و فرشاد حلاجیان مدیریت رستوران و کافی شاپ صدف، کارگاه تولیدی mdf قاسم نژاد، حسین اخوان و مجتمع رفاهی گل نرگس رامسر جهت همکاری در امر برگزاری رقابت ها تقدیر و تشکر فراوان نمودند.

خبر: محمدرضا جنت قربانی