صعود یک نماینده مازندران به مرحله نهایی لیگ سه/فریدونکناری ها تاریخ ساز شدند !

هفته پایانی دور اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با صعود یک نماینده از مازندران همراه بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی مرحله اول ماراتن لیگ دسته سوم فوتبال کشور در شهرهای مختلف برگزار شد و از بین سه نماینده از استان مازندران تنها یک نماینده موفق به صعود از مرحله نخست شد تا در مرحله دوم این رقابت ها برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور تلاش کند.

این هفته از رقابت ها در حالی برگزار شد که در یکی از حساس ترین دیدار های آن تیم شهرداری فریدونکنار در خانه برابر مقاومت البرز قرار گرفت و موفق شد با برتری سه بر یک برابر حریف خود جواز حضور در دور دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب کند.

محمد قاسم نژاد، بابك دن و عباس خانزاد زننده سه گل ارزشمند فریدونکناری ها در این دیدار بودند.

شهرداری فریدوکنار با این برد ۲۲ امتیازش شد و با پشت سر گذاشتن آلتون تهران، مقاومت نوین و ستاره کاسپین بابل به عنوان تیم دوم به مرحله دوم صعود کرد.

اما در دیگر دیدار تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل که تا هفته های گذشته یکی از بخت های اصلی صعود به مرحله دوم این رقابت ها بود، در دیداری خارج از خانه برابر مقاومت نوین تهران با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد تا این تیم شایسته که در جام حذفی فوتبال کشور هم درخشش خیره کننده ای داشت، از صعود باز بماند. ستاره کاسپین بابل در بد زمانی تن به شکست داد، چرا که در صورت برتری در این دیدار می توانست با شهرداری فریدونکنار هم امتیاز شود و شاید سرنوشت تیم صعود کننده تغییر می کرد.

اما شهدای ماکران میاندورود تنها یک امتیاز کم آورد و از صعود باز ماند. ماکرانی ها این هفته می بایست در خانه برابر آریا مینو خرمدره قرار می گرفتند که به دلیل عدم حضور تیم حریف این بازی سه بر صفر به سود میاندورودی ها به پایان رسید اما این سه امتیاز برای صعود کافی نبود و شهدای ماکران میاندورود هم از صعود بازماند. ماکرانی ها ۵ گل کمتر از تیم دوم جدول داشتند و اینگونه با امتیاز برابر با تیم دوم جدول از صعود بازماندند.

تاریخ سازی فریدوکناری ها

غلام صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص صعود تیم شهرداری فریدونکنار به مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت :شهرداری فریدونکنار بعد از موفقیت در لیگ برتر استان مازندران این فصل با حضور بازیکنان جوان فریدونکناری به موفقیتی بزرگ دست یافتند.

وی ادامه داد: این صعود برای شهر فریدونکنار به عنوان یک اتفاق تاریخی ثبت خواهد شد .

رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار ضمن تقدیر از تلاش فوتبالیست های جوان این شهرستان، افزود : این براى اولين بار در تاريخ فوتبال شهرستان فريدونكنار است که یک تیم جواز حضور به مرحله دوم مسابقات ليگ زيرگروه بزرگسالان كشور دست پیدا می کند که می تواند سال ها در خاطر مردم فوتبالدوست این شهرستان ثبت شود.

این مسئول خاطرنشان کرد : فوتبال در شهر فریدونکنار روز به روز رو به پیشرفت است و استعدادهای خوبی در طول این سال ها پرورش یافته اند که نوید روزهای خوبی را برای فوتبال این شهرستان در سال های آینده خواهد داشت.

به گزارش فارس، نتایج کامل هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور به شرح ذیل می باشد :

شهرداری فریدونکنار ۳ – مقاومت البرز ۱
گلزن های شهرداری : محمد قاسم نژاد ،بابك دن ،عباس خانزاد

مقاومت نوین تهران ۱ – ستاره کاسپین بابل ۰
دارایی گز گلستان ۱ – آلتون تهران ۱
میهن آذرخش مشهد ۳ – آریا سنگسر سمنان  ۰ (عدم حضور آریا سنگسر)
صنعت پارک آبی ایرانیان ۳ – سرخپوشان سهند تهران ۰ (عدم حضور سرخپوشان)
پرواز زنجان ۰ – شهرداری نوشهر ۶
سرخپوشان محمدزاده ۲ – برق آرا البرز ۰
آرش ری ۰ – مبل محتشم تبریز ۱
ایرانخودرو گرمی ۰ – دره ۱۹۹۸ ۰
شهرداری آستارا ۳ – داماش تهران ۰ (عدم حضور داماش)
شهدای ماکران ۳ – آریا مینو خرمدره ۰ (عدم حضور آریا مینو)
ذوب و فلزات بهار ۳ – استقلال شوش ۱
سولدوز نقده ۶ – گرین کشاورز نهاوند ۱
فجرشهید کاظمی ۰ – شهاب تهران ۰
شهیدکلهر شهریار ۰ – کاویان نقده ۳ (عدم حضور شهیدکلهر)