خروش سرو قامتان والیبال شهروند نکا مقابل آق قلا / نکاهی ها سنگ تمام گذاشتند!

شهروند نکا در روزی که نزدیک به ۲۰۰۰ تماشاگر از این تیم حمایت می کردند موفق شد ژلاتو آق قلا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. نماینده نکا در ست اول با شکست زمین را ترک کرد ولی در سه ست بعدی، برنده مسابقه شد تا به این ترتیب در خانه برد شیرینی را کسب کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شهروند نکا در روزی که نزدیک به ۲۰۰۰ تماشاگر از این تیم حمایت می کردند موفق شد ژلاتو آق قلا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. نماینده نکا در ست اول با شکست زمین را ترک کرد ولی در سه ست بعدی، برنده مسابقه شد تا به این ترتیب در خانه برد شیرینی را کسب کند.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم والیبال میلادنور رامسر با نتیجه نزدیک ۳ بر دو برابر اتحاد نور شکست خورد تا به این ترتیب بازی های این گروه در روز به پایان برسد.

روز بیادماندنی برای نکایی ها

در روزی که ژلانو آق قلا با روحیه بالا و با توجه به استراحت هفته اول با فرماندارش به شهر نکا آمد ، شهروند با برد جانانه مقابل اتحاد نور قدرتمندانه به پیکار با بلندقامتان والیبال بلد آق قلا رفتند.
در شروع این دیدار اق قلا توانست از روزنه های موجود نهایت استفاده را ببرد و گیم اول را به نفع خود به پایان برساند.
ولی این پایان کار نبود موتور بازیکنان شهروند بعد از باخت در گیم اول روشن شد و بر ازدهام تماشاگران نیز افزوده شد.
فریدوان اندرخورا لیدر ملی کشورمان وارد سالن سردار طوسی شد و بازی تازه برای نکا شروع شد.
پاسهای زیبا و بدون نقص دانیال صادقی پاسور خوب شهروند و اسپک های سید احمد اسماعیل زاده ، رضا طهماسبی و جواد رضایی از چپ راست و استفاده به موقع سرعتی زنان تیم شهروند رضا گراییلی و فرشاد اصغری حسابی دفاع و عقب زمین ژلانو رو سراسیمه کرد و بارها و بارها والیبال بلد های ژلانو تسلیم بچه های تکنیکی شهروند نکا شدند.
تعویض های به موقع حسین اولادی و دمیدن روح تازه با وجود کاوه قاسمی ، مهران عبدیان و حضور لیبروی خوب تیم علیرضا ستایشی که جانانه جنگید و هادی نیازی قابل تحسین بود
شهروند نکا بعد از باخت در گیم اول و در سه ست های پیاپی آق قلا را زمین گیر کردند و شب خاطره انگیز را برای مردم خوب و ورزش دوست نکا رقم زدند.
جایگاه VIP جای سوزن انداختن نبود همه بیشتر مدیران شهرستان حضور داشتند ، از فرماندار آق قلا گرفته تا دکتر احمدی شهردار نکا ، نمایندگان مردم در شورای شهر نکا ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، مهندس حسنی مدیرعامل باشگاه و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه و مدیران شهرستانی تا پایان نظارگر درخشش تیم شهرشان بودند.

لازم به ذکر است با توجه به پنج تیمی بودن گروه اول مسابقات لیگ یک والیبال کشور تیم شهروند در هفته سوم با قرعه استراحت مواجه شده تا یک ریکاوری خوبی برای دیدار آینده برابر با رامسر داشته باشد.