کیادهی :اجاره نمیدهیم زمین فوتبال ماهفروجک ساری به باشگاه نساجی واگذار شود

کیادهی در جلسه شورا شهر اجاره نمیدهیم زمین فوتبال ماهفروجک ساری به باشگاه نساجی مازندران واگذار شود .   به گزارش مازند اسپرت ؛ محمدی کیادهی عضو شورا شهر ساری در صدمین جلسه شورا شهر با اعلام اینکه زمین فوتبال ماهفروجک ساری متعلق به این شهرستان میباشد هرگونه واگذاری ان یه شهر دیگر و باشگاه […]

کیادهی در جلسه شورا شهر اجاره نمیدهیم زمین فوتبال ماهفروجک ساری به باشگاه نساجی مازندران واگذار شود .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ محمدی کیادهی عضو شورا شهر ساری در صدمین جلسه شورا شهر با اعلام اینکه زمین فوتبال ماهفروجک ساری متعلق به این شهرستان میباشد هرگونه واگذاری ان یه شهر دیگر و باشگاه نساجی خلاف میباشد.

ایشان در ادامه صحبت های خود از فرماندار ساری خواسته ضمن پیگیری این موضوع شوند و مراتب را به جناب اقای استاندار اطلاع دهند تا ضمن هماهنگی از واگذاری زمین به باشگاه نساجی جلوگیری کند.

این موضوع با استقبال اعضا شوراشهر مواجه شد.انها نیز ضمن امضا نامه تهیه شده از طرف اقای کیادهی از جناب فرماندار خواستار پیگیری جدی موضوع شوند.

 

همچنین اقای کیادهی اظهار داشت چرا مسئولین با اقدامات نسنجیده خود کاری میکنند که اختلاف قدیمی را زیاد کنند چرا که این کار در اینده بار حقوقی سنگینی دارد مضاف به اینکه در اطراف قائمشهر زمین های زیادی در منابع طبیعی وجود دارد که میشود به باشگاه نساجی اهدا شود.

 

همچنین ایشان اعلام کردند ما همچنان حامی باشگاه نساجی میباشیم.در پایان اقای واحدی فرماندار ساری قول پیگیری موضوع را دادند و ایشان اعلام داشتند خودشان جزء مخالفان هستند