شکست خونه به خونه دراراک / خونه به خونه خیال بردن ندارد !

هفته دهم لیگ دسته فوتبال کشور تیم خونه به خونه مقابل آلومینیوم در اراک شکست را پذیرا شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این دیدار که به میزبانی اراک و در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) از ساعت ۱۵ آغاز شده بود را آقایان مهدی جبرییلی، مهدی سیفی، عبدالعلی شکرگذار و مهدی عابدی قضاوت کردند.

نماینده اراک با ترکیب محمدرضا قویدل، مجید ایوبی، رامتین سلیمان زاده، امید نظامی پور، روح‌الله نعمتی(پوریا آرین کیا)، ایمان باصفا، سید مهدی حسینی(علی نظری)، رضا معقولی، مهدی خیری(حجت اسلامی)، مهدی ترکمان و میثم آقایی و به سرمربی گری محمد ربیعی به میدان رفتند.

تیم خونه به خونه بابل هم با رضا حیدری، میلاد احمدی، امید سام کن، میثم آقابابایی(اسماعیل کیانی)، وحید نعمتی، میلاد ابطحی، پوریا پور علی، محمود مطلق زاده(محمدحسین بابا گلی)، حسین رسولی خطیر(سعید کریمی)، احسان پور شیخی، رضا آقابابایی و به سرمربی گری علی نظرمحمدی پا به این مسابقه گذاشتند.

نیمه اول این دیدار بدون حادثه یا موقعیت خاصی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم هر دوتیم تلاش بیشتری کردند تا دروازه حریف را باز کنند.

در دقیقه ۶۳ این بازی اسماعیل کیانی بازیکن تیم خونه به خونه با کارت داور زرد دوم داور مواجه شد و از زمین بازی اخراج شد.

در حالی که بازی تا دقیقه ۹۰ با نتیجه صفر بر صفر در جریان بود در لحظات آخر تیم آلومینیوم اراک موفق شد توسط میثم آقایی گل اول بازی را وارد دروازه حریف کند و ۳ امتیاز ارزشمند خانگی را به دست آورد.

تیم آلومینیوم اراک با این برد با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد.تیم خونه به خونه بابل هم با ۵ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر پیگیری شد:

گل گهر سیرجان ۳ – ۰ کارون اروند خرمشهر

شهرداری تبریز ۱ – ۰ ملوان

بادران تهران ۱ – ۲ پرسپولیس پاکدشت

فجر سپاسی ۱ – ۱ مس رفسنجان

اکسین البرز ۱ – ۲ قشقایی شیراز