جوانان مازندرانی روی تشک/ امید ایران به مدال های مازنی ها

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از جمعه در شهر ترناوا اسلواکی و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از جمعه در شهر ترناوا اسلواکی و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست آغاز شد و کشتی‌گیران مازندرانی در برابر حریفانشان قرار گرفتند.

نتایج کشتی گیران به شرح زیر است:
در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا علیجان زاده جویباری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آندری ژلپ از اوکراین با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف آمریکایی، علیجان زاده از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن کشتی‌گیران روسیه و هند به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین کاووسی کلاردشتی در دور اول مقابل گادجی مراد گادجیف از آذربایجان با نتیجه ۱۸ بر ۷ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. کاووسی ابتدا در این گروه با تینو ریتینگر از آلمان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در کشتی بعد به مصاف استپان لیلیک از اوکراین می رود و در صورت گذر از این کشتی گیر در دیدار رده بندی با واسیلی دیاکون از مولداوی مبارزه خواهد کرد. کشتی گیر روس دیگر فینالیست این وزن است.

مهدی عشقی واسوکلایی از جویبار امروز روی تشک وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان در ترناوا اسلواکی خواهد رفت.
قهرمان سابق نوجوانان دنیا دور اول با قهوه چی از اریکه و سپس با برنده ازبک و مولداوی رقابت خواهد کرد.

علی سوادکوهی ساروی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان ۲۰۱۸در دور اول با هورینک از کشور میزبان و در دور بعدی با برنده مصر یا هند رقابت خواهد کرد.
ابوالفضل هاشمی یکی از از شانس های طلایی ایران و قهرمان جویباری آسیا در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان، در دور اول با تالایبک از ازبکستان و در دور دوم با اوکراین یا ازبک رقابت خواهد کرد.
عباس فروتن کشتی گیر بابلی در دور اول وزن ۹۲ کیلوگرم استراحت می کند و در دور دوم با یایلاچی از ترکیه رقابت خواهد کرد و سپس باید به مصاف برنده ژاپن و هند برود تا به جمع چهار تا برسد.

به گزارش فارس، رقابت های شانس مجدد پنج وزن نخست و رقابت‌های رده‌بندی و فینال این اوزان امشب برگزار می‌شود.