شبکه اینترنتی مایکوجو در استان مازندران فعال شد !

مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران از فعال شدن شبکه پخش زنده اینترنتی فدراسیون فوتبال در مازندران خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین دوره کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی مایکوجو با حضور نمایندگان هیات ها در کردان کرج برگزار شد.

مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران در خصوص این موضوع اظهار داشت: اولین کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی مایکوجو در کردان کرج و با حضور فریدون اصفهانیان کشوری و دکتر میرشاد ماجدی در مجموعه ایثار کرج برگزار شد.

وی ادامه داد: تدریس این کارگاه آموزشی را فتاحی، تهرانی و کرامتی به عهده داشتند و آموزش های لازم در خصوص پخش زنده اینترنتی ارائه دادند.

این مسئول از فعال شدن این شبکه اینترنتی در استان مازندران خبر داد و اعلام کرد :بعد از برگزاری اولین دوره کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی مایکوجو ، استان مازندران نیز می تواند بازی های مهم استان را نیز به صورت مستقیم پخش نماید.

رضی بیان داشت: کلبه مسابقات در تمامی رده های سنی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و بازی هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم ها قادر به پخش زنده مسابقات از طریق صداسیما نشوند، از طریق مایکوجو بر روی شبکه اینترنتی فدراسیون فوتبال که زیر نظر فیفا و AFC است پخش خواهد شد.

این مسئول فعال شدن این شبکه اینترنتی در استان مازندران را مثبت ارزیابی کرد و افزود : با فعال شدن مایکوجو در مازندران فرصتی مناسب برای رسانه ای تر شدن باشگاه و تیم های فوتبال در مازندران است و از این طریق می شود بیشتر استعدادهای فوتبال مازندران را به نمایش گذاشت.

گفتنیست؛ این شبکه اینترنتی که شبکه اختصاصی فدراسیون فوتبال است و از طریق فیفا و  AFC به فدراسیون فوتبال تعلق پیدا کرده است و تیم ها می توانند جهت رزرو شبکه جهت پخش دیدار های حساس، برنامه های مهم فوتبالی درخواست خود را به هیات فوتبال استان مازندران ارائه کنند .