گزارش تصویری و حواشی جالب مراسم معارفه سرمربی پرتغالی نساجی / عکاس : امیر طهماسبی

جلسه معارفه سرمربی و مربی نساجی روز سه شنبه در حالی یگیری شد که خیل عظیمی از تماشاگران این تیم به سالن اجتماعات شهر آمده و در مواردی به تشویق های یکدست می پرداختند .     طبق عادت همیشگی ما که در همه موضوعات تاخیر داریم ، این مراسم نیز با حدودا ۳۰ دقیقه […]

456جلسه معارفه سرمربی و مربی نساجی روز سه شنبه در حالی یگیری شد که خیل عظیمی از تماشاگران این تیم به سالن اجتماعات شهر آمده و در مواردی به تشویق های یکدست می پرداختند .

 
 
طبق عادت همیشگی ما که در همه موضوعات تاخیر داریم ، این مراسم نیز با حدودا ۳۰ دقیقه تاخیر آغازشد و با این حال وقتی به سالن نگاه میکردید خنده روی لبان هواداران نشسته بود و عشق به نساجی درچشمانشان موج میزد .
 
برخی با شال های قرمز برخی با لباس قرمز برخی باتشویق هایشان خلاصه بصورتی عشق و محبت خودشان را به نساجی اعلام میکردند .
 
ولی ته دلشان گله مند از این که چرا مقامات مسئول استانی حضور نداشتند .تنها دو یا سه نماینده از استان آن هم در سطح معاونت ! گله مند از این که هادی حسینی نماینده مردم نیز که قول مساعدت به نساجی داده بود هم به این زودی مردمش را فراموش کرد ! و از همه مهمتر غیبت آقای پرهام که ظاهرا از ندادن زمین طی هفته های اخیر حسابی عصبانی هستند ! ( اینان زمزمه هایی بود که درجمعیت شنیده میشد ).
 

شروع جلسه معارفه با کلیپی شروع شد که در آن آیه هایی از قرآن مجید تلاوت میشد وسپس سرمربی و مربی جدید تیم آقایان پائولو آلوس و اولیویرا آلوس به هواداران معرفی شدند و مجری برنامه خواندن شعر و خوش آمدگویی به حاضران از آقای درودگر مدیرعامل تیم درخواست کردند تا چند کلامی برای هواداران سخنرانی کننند .( ویدیو سخنرانی آقای درودگر تا ساعاتی دیگر در سایت قرار خواهد گرفت )
 

بعد از پخش نماهنگ تیم نساجی ِ رییس هیات فوتبال شهرستان قائمشهر آقای مهدی ابراهیمی به روی صحنه آمد و و سخنرانی کرد و گفت : ما یکسال پیش اینجا جمع شدیم و همین جلسه معارفه را برای آقای پرهام برگزار کردیم و تمامی مسولان قول دادند تا سرباز این تیم و هواداران بیشمارش باشند ولی بعد از گذشت یکسال باید از خودمان بپرسیم چه در چنته داریم ؟ مردم قائمشهر فکر میکنند ما نمیخواهیم تیم نساجی به لیگ برتر صعود کند و ما برای اینکه ثابت کنیم اینطورنیست چه کارهایی انجام داده ایم ؟ ما برای صعود نساجی باید از تمام سرمایه ها و امکانات استفاده کنیم تا نساجی به لیگ برتر صعود کند و در همان جلسه ای که در شورای شهر داشتیم مسولان حاضر قول دادند با هم بسیج شوند تا این مهم انجام شود .
 
در ادامه خواننده جوان قاپمشهری آهنگ جدید ورزشی خود را بصورت زنده رو صحنه اجرا کردتا خستگی از تن هواداران به در رفته و با شادابی بیشتر به ادامه جلسه و سخنرانی ها گوش فرا دهند .
 
در این بخش ازجلسه آقای رضوی سخنرانی کردند واز دلایل به تعویق افتادن انتقال زمین به آقای پرهام سخن گفتند : این زمین مطعلق به سازمان منابع طبیعی استان است و به این سازمان واگذار شده بود حالا همه در استانداری و دیگر ارگانها در تلاش هستند تا این زمین را که حق آقای پرهام و تیم نساجی است را به ایشان برسانند واز هواداران خواهش میکنم صبور باشند .

در ادامه هم آقای آلوس و دستیارشان سخنرانی کردند و پیراهن تیم نساجی را به نشانه علاقه خود به این تیم و هوادارانش برتن کردند و آقای درودگر هم از پیشکسوتان دعوت کرد تا با ایشان عکس یادگاری بگیرند .