تیم فوتسال طاها تنکابن با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول امیدهای کشور به لیگ برتر امیدهای کشور صعود کرد

صعود تیم فوتسال طاها تنکابن با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول امیدهای کشور به لیگ برتر امیدهای کشور

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دور نهایی مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور با شرکت پنج تیم طاها تنکابن ، اهورا بهبهان ، مس سونگون ، گیتی پسند زاوه و اتحاد بهبهان از روز بیست وهفتم مردادماه در شهرستان تنکابن آغاز شد .و با قهرمانی تیم طاها تنکابن که دررقابتی حساس با اهورا بهبهان ومس سو نگون و کسب هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر این عنوان را از آن خود کند . و در کنار اهورا بهبهان به لیگ برتر امید های کشور صعود کند .

شکوهی ریس اداره ورزش و جوانان شهر ستان تنکابن به خبرنگار ما در باره این مسابقات گفت :
ابتدا تبریک می گوییم به مردم خوب شهرستان تنکابن که توانستیم پس از یک سال وقفه تیم فوتسال امید طاها تنکابن را به جایگاه اصلی خود برگر دانیم .
وی افزود : تشکر می کنم ازکادر و بازیکنان طاها تنکابن که توانسته اند این عنوان قهرمانی را از آن خود کند و تاکید می کنم ما را ه درازی در پیش داریم چون باید نماینده شایسته ای برای غرب استان ماززندذران در لیگ برتر امیدهای کشور باشیم .

شکوهی در ادامه عنوان کرد : تنکابن استعدادهای زیادی در رشته فوتسال دارد و. ما باید تلاش کنیم بعنوان یکی از قطب های فوتسال استان و قطب اول فوتسال در غرب استان این استعدادهای شناسایی کنیم و حتی به تیم های ملی فو تسال دررده های مختلف معرفی کنیم.

ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان تنکابن در پایان از فرماندار ، شهر دار ، اعضای شورای شهر ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، شبکه بهداشت ، هیات فوتبال شهرستان تنکابن بخش خصوصی که بعنوان اسپانسر در برگزاری مسابقات کمک کردند تشکر فراوان کرد . وهمچنین از فدارسیون فوتبال و کمیته فوتسال که به شهر ستان تنکابن اطمینان کردو امیدواریم تیم های شرکت کننده از میزبانی رضایت کامل داشته باشند .
وحید سعیدی مدیر عامل طاها تنکابن در بخش دیگری از گفتگو خبرنگار ما در باره این قهرمانی گفت : جا دارد تشکر خیلی ویژه داشته باشم از کادر فنی ، بازیکنان طاها و تیمی که دراین راه به ما کمک کردند . فرماندار ،روح الله امین شکوهی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن ، شریعتی ریاست و اعضای هیات فوتبال تنکابن که در این راه به ما کمک کردند .
وی افزود : ما توانستیم با تدابیر کادرفنی ، همت بازیکنان بتوانیم به جایگاه اصلی ما در لیگ برتر برگردیم .و ظلمی که در فصل گذشته به ما شده بود جبران کنیم . به هر حال دست تقدیر بود که ما سقوط کنیم و تلاش کنیم برایب برگشت لیگ برتر . و راه درازی پیش داریم که تلاش کنیم این جایگاه را حفظ کنیم .
مهرداد لطفی سرمربی امیدها طاها تنکابن به خبرنگار ما گفت : تنکابن حقش لیگ برتر بوده و هست با نفراتی که به تیم ملی معرفی کرد. متاسفانه ما سال قبل به دسته اول سقو ط کردیم . و لی امروز خدا رو شکر می کنیم . با تمام توان و همت بچه ها و مسئولین و کادر مدیریتی طاها و کادرفنی توانستیم به لیگ برتنر برگردیم .

لطفی در ادامه درباره شکست به تیم مس سو نگون و جبران آن درادامه بازیها نیز گفت : همانطوری که مستحضر هستید تیم مس سو نگون قهرمان جام باشگاههای آسیا است . واین تیم از هر نظر تکمیل ولی ما درآن بازی واقعا بد بودیم . چند بازیکن محرو م و مصدوم داشتیم ولی در ادامه بازیها با تمام توان به خواسته خودمان رسیدیم .
لطفی در پایان از ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان تنکابن که مثل برادر پشتیبان طاها بود .از آقای شریعتی و اعضای هیات فوتبال شهرستان تنکابن و تمام مسئولینی که از شروع تا پایان
مسا بقات مارا همراهی کردند .

اما بهمن غفاری ناظر داوری مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور در گفتگوکوتاهی به خبرنگار ماگفت : مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور مرحله نهایی کشور با حضور پنج تیم و طی پنج روز در شهرستان تنکابن برگزار شد . و هشت داور در این مسابقات قضاوت کردند .
غفاری درادامه افزود : در پایان مسابقات تیم های طاها تنکابن و اهورا بهبهان به لیگ برتر امیدها صعود کردند . و داوران نیز قضاوتی مطلوب در طول مسابقات داشتند .

اما سرمربی تیم اهورا بهبهان نیز ضمن تبریک تیم طاها تنکابن بابت قهرمانی به خبرنگار ماگفت : ما حقمان قهرمانی بود . اما بچه های ما فوق العاده جوان بودند . و بی تجربگی بازیکنان و با توجه به اینکه طاها میزبان بود نتوانستیم به خواسته مان برسیم .
امین بازیشه در ادامه افزود : به هر حال خوشحالیم که صعود کردیم و به لیگ برتر رسیدیم و
امید واریم درمسابقات لیگ برتر ناکامی درراه دقهرمانی لیگ دسته اول امیدها را جبران کنیم .