شایعه تغییرات در مرکز استان قوت گرفت/ چرا غیر ورزشی ها در انتخاب مدیرکل دخالت می کنند!؟

بعد از تغییرات در شهرهای بابلسر، بابل و قائمشهر، گویا اینبار نوبت به ساری رسیده و شهر موفق ورزش مازندران در آستانه انتخاب رئیس جدید است .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که چند وقتی است، مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران دست به تغییرات در شهرهای بزرگ و حساس استان زده است، این روز ها شایعه های زیادی بر تغییرات در مرکز استان قوت گرفته است.

بعد از تغییرات در شهرهای بابلسر، بابل و قائمشهر، گویا اینبار نوبت به ساری رسیده و شهر موفق ورزش مازندران که ورزشکاران موفقی داشته، در آستانه انتخاب رئیس جدید است .

در حالی که این روزها نام چندین گزینه جوان جهت سکانداری اداره ورزش و جوانان مرکز استان شنیده می شود، گویا بازهم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انتخابش را بر عهده مسئولین سیاسی و نمایندگان

مجلس قرار داده است و قرار است تصمیم سیاسی برای ورزش استان گرفته شود.

شنیده ها حاکی از این است که چند روزی تودیع و معارفه اداره ورزش مرکز استان به دلیل دخالت های غیرورزشی ها به تاخیر افتاده و قرار نیست این جابجایی ها صورت بپذیرد. دخالت های سیاسیون و غیر ورزشی ها و فشارهای بیش از حد به مدیرکل دستگاه ورزش، نمره منفی ای برای مدیرکل موفق اداره کل ورزش و جوانان مازندران به ثبت رسانده است.

کاش مدیرکل دستگاه ورزش حداقل در انتخاب مدیران ادارات و روسای هیات ها اجازه دخالت به سیاسیون و نمایندگان مجلس ندهد تا ورزش توسط ورزشی ها و دلسوختگان ورزش پیش برود نه با فشارهای سیاسیون !