جشنواره بزرگ ازدواج( پیوند آسمانی) درمحمودآباد برگزار شد/ عکاس: محمد اسماعیل اسماعیلی

جشنواره بزرگ پیوندهای آسمانی در شهرستان محمودآباد با حضور گسترده زوجین و خانواده ها و با حضور جمعی از مسئولان استانی،شهرستانی ،ورزشکاران و هنرمندان در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جشنواره بزرگ ازدواج(پیوند آسمانی) با برنامه های شاد و متنوعی چون،مولودی خوانی،اجرای زنده و نمایش طنز توسط کمدین با موضوع خواستگاری، تجلیل از زوج های جوان با مهریه کم و اسلامی(ازدواج آسان)و… به همراه جوایز ارزنده همراه بود.

این برنامه روز جمعه ۲۶ مردادماه به همت سمن ثبت شده در اداره ورزش و جوانان به نام سرو هدایت،اداره ورزش و جوانان،شهرداری،بسیج خواهران و حامیان مالی این برنامه به نحو زیبا برگزار شد.

جشنواره ازدواج با هدف الگو سازی ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار به همت سمن سرو هدایت با حضور امام جمعه ،فرماندار ،جانشین فرماندهی انتظامی،رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان محموداباد در منطقه ساحل دارایی(دکه بیشه کلایی) برگزار شد که در پایان به نفرات حاضر در این مراسم به قید قرعه جوایزنفیسی همجون ۵ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس،۵ وام کم بهره، و اعتبار خرید از بهترین رستورانها و فروشگاههای محمودآباد اهداء شد.

یادآور می شود: ۲۲ تا ۲۸ مرداد جاری با عنوان هفته ازدواج نام گذاری شده است.