نکونام : نساجی توانایی ماندن در لیگ برتر را دارد/ از عملکرد تیمم در بازی امشب راضی نبودم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما تازه دارد شکلش را پیدا می‌کند و تمام فکر ما این است که بازی‌های خوبی اراده دهیم ولی من از عملکرد تیمم در بازی امشب راضی نبودم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جواد نکونام امشب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه می‌دانستیم فولاد چطور بازی می‌کند و روی نقاط قوت این تیم کار کرده بودیم، اظهار کرد: در بازی امروز اشتباهات فردی باعث شد ببازیم.

وی افزود: این سومین هفته متوالی است که اشتباهات به ضرر ما می‌شود و نمی‌دانم چه بگویم چرا که الان سه هفته است که جای اینکه ببریم یا باختیم یا مساوی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: قبل از کنفرانس پیش داور رفتم و به او خسته نباشید گفتم ولی شما پنالتی را ببینید؛ خنده‌دار بود. دو نفر دارند می‌روند یکی به یکی دیگر می‌خورد و بعد پنالتی می‌گیرند. بعد پنالتی دقیقه ۱۹ ما را که باید بگیرند، نمی‌گیرند و سه بازی پشت سر هم این اتفاق افتاده است.

نکونام با بیان اینکه بعد از اینکه پنالتی به ضرر ما گرفتند، روند بازی عوض شد، اظهار کرد: وقتی داور پنالتی گرفت تیم من به هم ریخت و ذهن بازیکن ما خراب شد و از همان جا گل دوم را خوردیم.

وی ادامه داد: توانایی ماندن در لیگ را داریم  و تیم‌های بزرگ لیگ هم در خانه دو برد نداشته‌اند و ما هنوز مشغول یارگیری هستیم و از این هفته تازه یک مقدار کامل خواهیم شد و با آمدن گئورگی و عبدالله‌زاده و دفاع وسط مان، تیم بهتر می شود.

این سرمربی در پایان گفت: تیم ما تازه دارد شکلش را پیدا می‌کند و تمام فکر ما این است که بازی‌های خوبی اراده دهیم ولی من از عملکرد تیمم در بازی امشب راضی نبودم.