شاگردان نکونام ۳ امتیاز به‌دست آمده در نیمه نخست را در خوزستان جا گذاشتند/فولاد خوزستان ۲نساجی مازندران ۱

شاگردان نکونام در چهارمین بازی هم نتوانستند امتیازی دشت کنند و با دو تساوی و دو باخت و کسب دو امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان تیم نساجی از خطه شمال و استان مازندران بود.

* ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان

احسان مرادیان، ایوب والی، رضا میرزایی، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه، سروش رفیعی، سینا مریدی، صابر حردانی، مهدی زبیدی، لوسیانو پریرا و حسن بیت سعید

*ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران

حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، علی اصغر عاشوری، محمد آبشک، حامد شیری، علی شجاعی، حمیدرضا دیوسالار، محمد عباس‌زاده و سجاد آشوری

*سرمربی دو تیم

سید اکبر پور موسوی هدایت تیم فولاد خوزستان و جواد نکونام هدایت تیم فوتبال نساجی مازندران را در بازی امشب بر عهده داشتند.

*تیم داوری

قاضی این میدان موعود بنیادی‌فر از استان چهارمحال بختیاری بود و جلیل شعرانی، علی احمدی و روح‌الله شریفی وی را در امر قضاوت یاری کردند.

*کارت

علی شجاعی، محمد آبشک و امید سینک از تیم نساجی مازندران(کارت زرد)

سعید اخباری (مربی فولاد خوزستان) و کیانوش رحمتی (مربی نساجی مازندران)

*گل

 دقیقه ۱۰، محمد عباس‌زاده با شماره ۳۳(C) از تیم نساجی مازندران، دقیقه ۶۷، لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۷۱ حسن بیت سعید برای فولادی گلزنی کردند.

*تعویض

در آغاز نیمه دوم مهرداد عبدی با شماره ۶ از نساجی خارج و به جای وی سید محمد میری با شماره ۱۹ وارد زمین شد.

دقیقه ۵۴، سیلوا تارتا با شماره ۸ برای فولادی‌ها وارد و صابر حردانی با شماره ۳۲ از زمین خارج شد.

دقیقه ۷۴، محمد عباس‌زاده با شماره ۳۳ از زمین خارج و به جای وی محمدمهدی نظری برای نساجی وارد بازی شد.

دقیقه ۷۹، امید سینک با شماره ۷ به جای علی شجاعی با شماره ۲۰ برای نساجی به میدان آمد. همچنین مهدی زبیدی با شماره ۱۱ از تیم فولاد خوزستان خارج و به جای وی، میثم دورقی وارد زمین بازی شد.

در دقیقه ۹۳، سروش رفیعی با شماره ۳۷ از تیم فولاد خوزستان خارج شد و به جای وی عبدالله کرمی با شماره ۱۸ به بازی آمد.

*حواشی

این بازی در دمای ۴۳ درجه شهر اهواز برگزار شد و حدود هزار هوادار فولادی و چند هوادار مازندرانی از نزدیک تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق کردند.

در روزی که بلیط این بازی برای هواداران خوزستانی رایگان اعلام شد ولی استادیوم غدیر اهواز تقریبا خالی از جمعیت بود.

به دلیل شدت گرما، در دقیقه ۳۰ و ۷۵بازی، یک دقیقه وقت استراحت برای نوشیدن آب و استراحت از سوی داور به هر دو تیم داده شد.

*خلاصه بازی

تیم فوتبال نساجی مازندران از همان دقایق ابتدایی بازی، تیم میزبان را تحت فشار قرار داد و محمد عباس‌زاده، کاپیتان متعصب این تیم توانست در دقیقه ۱۰بازی گل نخست را به ثمر رساند و بعد از گل زدن به سمت نکونام رفت و وی را در آغوش گرفت و نیمه نخست با تک گل نساجی به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم، فولادی‌ها هجومی‌تر بازی کردند و توانست در دقایق ۶۷ و ۷۱ به گل برسند و بازی باخته در نیمه نخست را با برد سه امتیازی عوض کند.

به گزارش فارس، شاگردان نکونام در چهارمین بازی هم نتوانستند امتیازی دشت کنند و با دو تساوی و دو باخت و کسب دو امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارند.