ساری قهرمان مسابقات سوارکاری مازندران شد

رئیس هیات سوارکاری ساری گفت: تیم ساری با درخشش سوارکارانش با اقتدار به مقام قهرمانی یک‌روزه سوارکاری استان دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هاتف مرادی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به رقابت نزدیک و سطح بالای مسابقات اظهار کرد: مسابقات یک‌روزه سوارکاری قهرمانی مازندران با درخشش سوارکاران ساروی پایان یافت.

وی با بیان اینکه در این مسابقه ۲۰ سوارکار از استان در اولین دوره در سه بخش درساژ، پرش و صحرایی با هم رقابت کردند، افزود: این رقابت حساس و با هیجان در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برای نخستین‌بار به میزبانی باشگاه آراسپ ساری برگزار شد.

رئیس هیات سوارکاری ساری درباره نفرات برتر این مسابقات تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان سارا یعقوبیان با اسب براون لیدی از باشگاه آراسپ ساری، مریم ایزدی با اسب کیارش از باشگاه عرفان آمل، محمد امین حسنی با اسب نجیب از باشگاه سمند کوهستان قائم‌شهر و امیرمحمد توسلی با اسب پینار از باشگاه عرفان آمل به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جای گرفتند.

این مسؤول درباره نفرات برتر رده سنی نوجوانان ادامه داد: سام محسن‌پور با اسب مشکی و علی مقیمی با اسب دلشاد از باشگاه سمند کوهستان آمل حائز رتبه برتر شدند.

مرادی درباره نفرات تشویقی این دوره از مسابقات گفت: ابوالفضل باسیان از باشگاه عرفان آمل، نیکا اصغریان و کیان چاوشی از باشگاه آراسپ ساری و پرشیان پرخیده از باشگاه عرفان آمل از سوی کمیته فنی  به عنوان نفرات تشویقی انتخاب شدند.