با حضور استاندار ورزشکاران مازندرانی به بازی های آسیایی جاکارتا بدرقه شدند

مراسم بدرقه ورزشکاران مازندرانی برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در هتل المپیک تهران برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم بدرقه ورزشکاران، مربیان و داوران مازندرانی برای حضور درهجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی با حضور دکتر محمداسلامی استاندار و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، برخی از روسای ادارات و هیات های ورزشی استان در هتل المپیک تهران برگزار شد.

استاندار مازندران در این مراسم با بیان اینکه همه مردم ایران بویژه مازندرانی ها منتظر حماسه ای دیگر توسط شما عزیزان در بازی های آسیایی هستند، گفت: امید دارم با تعصب و غیرت شما قهرمانان در پیکارهای آسیایی جاکارتا نیز همچون دیگر مسابقات موفق و سربلند خواهید بود.
در ادامه حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه، مازندران یکی از استانهایی است که بیشترین نفرات را در بازی ۲۰۱۸ آسیایی جاکارتا دارد، تصریح کرد: کاروان ورزش مازندران در جاکارتای با ۳۵ ورزشکار در ۱۶ رشته ورزشی نسبت به بازی های گذشته بیشترین نفرات را دارد.
وی با اشاره به اینکه تقریبا از دو سال پیش ستادی در اداره کل ورزش و جوانان استان برای شناسایی و
و موفقیت ورزشکاران مازندرانی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا شکل گرفت، خاطرنشان کرد: تلاش قهرمانان مازنی بر این است که با کسب بهترین و خوش رنگ ترین برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
شایان ذکر است، در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی ۳۵ ورزشکار، ۷ مربی و یک داور از مازندران به این مسابقات اعزام می شوند.