محمد مهدی نظری: نساجی لیورپول و نکونام یورگن کلوپ ایران است

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خوشحالم که با زدن اولین گل نساجی در تاریخ لیگ برتر عضوی از تاریخ مردم قائمشهر شدم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد مهدی نظری در گفت‌و‌گویی در خصوص تساوی نساجی مقابل تراکتورسازی گفت:واقعا بازی خوبی انجام دادیم و اگر شانس داشتیم باید سه یا چهارگل به تراکتورسازی می‌زدیم.

وی افزود:ما ۸۰ دقیقه تمام تاکتیک‌های جواد نکونام را در زمین پیاده کردیم و انصافا همه بچه‌های تیم خیلی تلاش کردند.امیدوارم در ادامه راه در لیگ برتر بتوانیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

مهاجم نساجی در خصوص اینکه اولین گل تاریخ نساجی را در لیگ برتر به ثمر رساند گفت: من واقعا چنین موضوعی را نمی‌دانستم.وقتی بازی تمام شد بچه‌های تیم این موضوع را به من گفتند.خیلی خوشحالم که با زدن این گل جزئی از تاریخ باشگاه نساجی و مردم خوب قائمشهر شدم.

نظری در ادامه گفت‌و‌گو با فارس تاکید کرد: انصافا وقتی وارد ورزشگاه وطنی می‌شوید انگار وارد ورزشگاه آنفیلد شده‌اید. این تیم به معنی واقعی لیورپول ایران است به خصوص که جواد نکونام با آن جنب و جوش‌هایش واقعا مثل یورگن کلوپ می‌ماند. وقتی در قائشمهر بازی داریم شهر تعطیل می شود و حتی اگر امکانش وجود داشت زنان هم به استادیوم می‌آمدند.شور و حالی که مردم قائشمهر از بازی‌های نساجی دارند را واقعا نمی‌شود توصیف کرد.