گل محمدی:بازی با استقلال برای ما تمام شد/از حالا برای نفت آبادان برنامه می ریزیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از همه بازیکنانم به خاطر تلاشی که مقابل استقلال خوزستان داشتند ، تشکر می کنم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یحیی گل محمدی در گفتگویی در خصوص دیدار شب گذشته تیمش اظهار داشت: ما بازی سختی را مقابل استقلال خوزستان داشتیم. گرمای هوا، آلودگی هوا و ۱۰ نفره شدن تیم در اواسط نیمه اول و عقب بودن از حریف باعث شده بود تا کار برای ما نفس گیر دنبال شود.

وی افزود: در نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و آنها نیز به خوبی کار را پیش بردند.با اینکه یک یار کمتر داشتیم ولی نفرات داخل زمین تلاش خود را افزایش دادند،بازیکنان تعویضی ما نیز خیلی خوب کار کردند  و با لطف امام رضا(ع) توانستیم پیروز شویم و دل مردم خراسان و مشهد و هواداران را شاد کنیم.

سرمربی پدیده ادامه داد: تا روز قبل از بازی با استقلال خوزستان نمی دانستیم که تکلیفمان چیست و برای این مسابقه می توانیم از بازیکنان مد نظرمان استفاده کنیم یا خیر.

وی افزود: با تلاشی که مدیران باشگاه داشتند و لطفی که شهردار و اعضای شورای شهر مشهد داشتند توانستیم بدهی را پرداخت کنیم و با نفرات کامل به میدان برویم.
گل محمدی تصریح کرد: خوشحالم که شهردار مشهد و شورای شهر برای این تیم دلسوزی می کنند، به هر شکل این تیم تنها نماینده فوتبال شرق کشور است و بازیکنان نیز با این برد نشان دادند که اگر حمایت شوند نتیجه خواهند گرفت.
وی درباره انتخابش از سوی سازمان انتقال خون به عنوان سفیر این سازمان در ترویج فرهنگ انتقال خون افزود: این یک کار انسان دوستانه است. بیماران زیادی هستند که نیازمند اهدا خون مردم هستند. خودم تلاش می کنم که این کار را به نحو احسن انجام دهم و مردم را در این راه بیشتر راغب کنم هرچند که ایرانی ها همیشه نشان دادند که برای این کارهای خیر پیش قدم هستند.
گل محمدی درباره بازی بعدی تیمش مقابل نفت آبادان گفت: بازی استقلال خوزستان برای ما تمام شد. باید نقاط ضعف خود را ترمیم کنیم و نقاط قوت را پر رنگ تر کنیم. تیم نفت آبادان هم تیم سرسختی است و از همین امروز برای بازی سوم برنامه ریزی می کنیم و امیدوارم مسئولین دیگر شهر هم مثل شهرداری پای کار تیم ما بیایند.