نکونام: نشد تراکتورسازی پر مهره را ببریم/ وقت کشی نکردیم/توشاک: نساجی از ما بهتر بود

تیم تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران در جریان رقابت‌های هقته دوم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران در جریان رقابت‌های هقته دوم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

این بازی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، با حملاتی از سوی هر دو تیم پیگیری شد که در دقیقه ۴۰ آنتونی استوکس با ضربه زیبای از راه دور دروازه نساجی مازندران را باز کرد.

گل تساوی این مسابقه توسط محمد مهدی نظری به ثمر رسید که در دقیقه ۶۶ با ارسالی که از سمت چپ انجام شد، توانست با ضربه‌ی پای راست دروازه تراکتورسازی را باز کند تا امتیازات بین این دو تیم در این مسابقه تقسیم شود.

نکونام: نشد تراکتورسازی پر مهره را ببریم/ وقت کشی نکردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی اعتقاد دارد تیمش می توانسته مقابل تراکتورسازی برنده باشد.

به گزارش مازنداسپرت، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر بعد از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری گفت: متاسفانه اتفاقی افتاد که هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه نبودند. امیدوارم که دیگر شاهد این گونه محرومیت ها نباشیم.

او در مورد بازی اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم. در نیمه اول میتوانستیم گل بزنیم اما فرصت ها را از دست دادیم. متاسفانه گل حریف کار را برای ما سخت کرد. کل بازی بعد از گل در اختیار ما بود. ما با برنامه بودیم. می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. با توجه به صحبت بازیکن ما، داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. کرمانشاهی خوب قضاوت کرد. این نتیجه برای ما خوب نبود. ما می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. متاسفانه نتوانستیم تراکتور خوب و پر مهره را شکست بدهیم. منِ مربی به خط نگاه نمی‌کنم که آیا در زمین رفته‌ام یا نه. داور چهارم به من تذکر داد. من همیشه طرافداران تبریز را دوست دارم. آنها همیشه تیم خودشان را تشویق میکنند.

سرمربی نساجی اضافه کرد: ما خودمان خواستیم در نیمه اول تراکتورسازی بازی را در دست بگیرد. در نیمه دوم من سه تعویض انجام دادم که دو تای آنها به خاطر مصدومیت بود. من به بازیکنم گفتم بلند شو. من خودم فوتبالیست بودم و می‌دانم بازیکن خسته می‌شود. تیم ما هیچوقت وقت تلف نمی‌کند. نیاز باشد دفاع می‌کنیم اما وقت کشی نمی‌کنیم.

سرمربی نساجی در مورد گرفتن کارت های پر تعداد توسط بازیکنانش بیان کرد: ما هر بازی را نسبت به شرایط خودش بازی می‌کنیم. حامد لک یکی از دروازه‌بان‌های قدرتمند ایران است. یکی از آنهایی است که لیاقت رسیدن به تیم ملی را دارد. اگر اعتراضی می‌کند تحت شرایط بازی است. از او کاملا رضایت داریم.

نکونام در خصوص کیفیت لیگ برتر بیان کرد: در مورد خصوص تیم‌های دیگر نمی‌توانم صحبت کنم اما از تیم خودم رضایت دارم.

او در مورد تراکتورسازی و اضافه شدن شجاعی و دژاگه به این تیم گفت: در مورد بازیکنان صحبتی ندارم اما تراکتور همیشه تیم بزرگی بوده است و امسال هم بازیکنان تاپی گرفته است. آنها هزینه می‌کنند و ما نمی‌توانیم مثل آنها هزینه کنیم. امیدوارم موفق باشند چون مردم آذربایجان لیاقت آن را دارند. آنهایی توانایی قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول را دارند.

توشاک: نساجی از ما بهتر بود/ خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد که شاگردان نکونام نمایش بهتری در مقابل تیمش ارائه کردند.

به گزارش مازنداسپرت، جان توشاک، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران در نشست خبری حاضر شد و از خبرنگاران خواست اگر سوالی دارند بپرسد. خبرنگاران نیز طبق روال همیشگی خواستند ابتدا سرمربی تیم صحبت کند و سپس آنها سوالاتشان را بپرسند. توشاک نیز اظهار کرد: تیم مقابل تیم بهتری بود. ما امروز خیلی خوش شانس بودیم که توانستیم یک امتیاز بگیریم. اگر بازی ادامه پیدا می کرد ممکن بود ما بازی را واگذار کنیم.   به مربی و بازیکنان تیم حریف تبریک می‌گویم. آنها عملکرد بهتری داشتند. خیلی متاسف هستم که به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم.

بعد از این صحبت های توشاک، سرمربی تراکتورسازی منتظر سوالات خبرنگاران نشد و نشست خبری را ترک کرد.