مراد ناظری: اميدوارم حضورم در تيم ملي تداوم داشته باشد

ملی پوش تیم فوتسال شهروند ساری از هواداران خواست با حضورشان در سالن زمینه‌ساز برتری تیم شهروند مقابل ارژن شیراز شوند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراد ناظری در گفتگو با خبرنگار مازنداسپرت(مازندورزش) در مورد شرایط تیم شهروند اظهار کرد: خداراشکر تیم یکدست و یکدلی داریم. متاسفانه در دیدار مقابل مس سونگون به علت مصدومیت نتوانستم تیم را همراهی کنم ولی بچه ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و دستورات تاکتیکی را خوب پیاده کردند و فقط در ضربات آخر کم دقت بودند. ضمن اینکه تیم حریف هم میزبان بود و از مهره های خوبی سود می برد و در پایان با بدشانشی نتیجه را واگذار کردیم. انشاءالله با تمرینات خوبی که در طول هفته انجام دادیم و آنالیز خوبی که کادرفنی انجام دادند با برتری مقابل ارژن، شکست در تبریز را فراموش خواهیم کرد.

ناظری در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی فوتسال، عنوان کرد: خدا را شکر که کادر فنی تیم ملی زحماتم را در شهروند دید و من به تیم ملی دعوت شدم. به هر حال حضور در تیم ملی و تمرین کنار بهترین‌های فوتسال ایران هم حس خوبی به آدم می‌دهد و هم اینکه تجربه بازیکن جوانی مثل من را بالا می‌برد. خیلی خوشحالم که این فرصت نصیبم شده که می‌توانم در تیم ملی حضور داشته باشم و امیدوارم این دعوت شدن به اردو تیم ملی تداوم داشته باشد و تمام تلاش خود را در این زمینه خواهم کرد.

وی ادامه داد: قبل از حضور اسماعیل پور به عنوان سرمربی در تیم، آن طور که باید نتوانستم شایستگی های خود را در زمان سرمربیان وقت تیم به نمایش بگذارم و خیلی کم به من بازی می رسید. بعد از پارگی رباط جدا از تمرینات سختی که برای بازگشت به میادین انجام دادم، اسماعیل پور کمک های زیادی به من در بازگشتم به فوتسال انجام داد و همواره لطف ایشان شامل حال من شدو از آنجایی که از تیم های پایه شهروند تا به امروز زیر نظر اسماعیل پور بودم خداراشکر به سبک بازی من اعتقاد دارد و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم و بدون شک و تردید دعوتم به تیم ملی را مرهون زحماتش هستم.

بازیکن شهروند در آستانه دیدار روز جمعه برابر ارژن شیرار با اعلام این موضوع که روحیه ساروی ها بسیار بالا است، اظهار کرد: بچه ها و کادر فنی ما یک دل هستند و همگی برای رسیدن به این موفقیت تلاش کرده ایم. از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و در این بازی نیز می خواهیم دست پر از میدان خارج شویم تا دل هواداران پرشور خود را شاد کنیم.

ناظری یادآور شد: شاکله اصلی ارژن چند فصلی است که حفظ شده و تیم هماهنگی هستند. این تیم هفته گذشته یک برد خارج از خانه خوب مقابل پارسیان به دست آورد و همین موضوع نشان دهنده آن است که بازی سختی مقابل شیرازی ها خواهیم داشت ولی ما هم در خانه بازی می کنیم و در حضور هواداران محکوم به برد هستیم.

ملی پوش تیم شهروند با بیان اینکه حضور هواداران در دیدارهای خانگی بسیار حیاتی و مهم است، خاطر نشان کرد: گرمای هوا بسیار طاقت فرسا است و قطعا بسیاری از تماشاگران ترجیح می دهند از خانه دیدار های تیم را تماشا کنند. همانطور که همه می دانیم فردا یک بازی مهم داریم و به همین دلیل از هواداران خواهش می کنم که به سالن بیایند. هواداران مان همیشه برای ما مثل یار ششم بوده اند، مثل بازی های قبل.

وی تاکید کرد: حضور هواداران در سالن خیلی برای ما تاثیر گذار است، همین که وارد زمین می شویم و صندلی خالی را مشاهده نمی کنیم یک انرژی مثبت برای ما بازیکنان است و از طرف دیگر باعث ترس تیم مهمان می شود. ما در فصل گذشته در سالن سید رسول به هیچ تیمی باج ندادیم و تیم های بزرگی مثل گیتی پسند و مس سونگون را متوقف کردیم و الان شرایط به گونه ای است که همه تیم ها از حضور در ساری هراس دارند و همه باید این صلابت و شکست ناپذیری در قلعه عقاب ها را حفظ کنیم

بازیکن آینده دار شهروند که دیدار مقابل مس سونگون را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دست داد، در رابطه با آخرین وضعیت خود افزود: در دیدار هفته نخست مقابل فرش آرا متاسفانه در همان دقایق ابتدایی با مصدومیت مواجه شدم و دیگر نتوانستم به بازی ادامه دهم.در ادامه با کمک کادر پزشکی به بازی با آذرخش رسیدم ولی باز هم از همان ناحیه دچار آسیب دیدگی شدم و با تصمیمی که گرفته شد تیم را در تبریز همراهی نکردم تا مصدومیتم عود نکند. خداراشکر با استراحتی که کردم شرایطم رو به بهبودی است و در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل ارژن به میدان خواهم رفت.

ناظری درباره اینکه جایگاه شهروند را در پایان فصل در کجای جدول پیش بینی کرده است، گفت: در این فصل تیم دچار تغییرات زیادی شده و تیمی که نفراتش دستخوش تغییرات شود بدون شک زمان می برد تا به شرایط ایده آل برسد. ما صدرصد به پلی آف صعود می کنیم و شک نکنید شهروند در این فصل تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود. تا روز آخر می‌جنگیم ودست از تلاش بر نمی‌داریم و ان شالله با حضور در رتبه پنجم یا ششم جدول به مرحله حساس پلی آف فکر می کنیم.

بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری درباره کار با محمد اسماعیل پور در این تیم و اینکه آیا با وجود این مربی، شرایط حرفه ای و ایده آل در شهروند فراهم شده‌ است، تصریح کرد:

خداراشکر امسال هم با کسی کار می کنیم که با جان و دل برای تیم وقت می گذارد و هر روز به فن و تجربیاتمان اضافه می شود. او تمام آنچه که طی این سال‌ها آموخته را در قالب تجربیاتش در تیم شهروند پیاده می‌کند. ایشان سال ها زیر نظر مربیانی همچون ابطحی، صالح، رعدی و نعمتی کار کرده و بعد این همه سال کار کردن باید این اعتماد به اسماعیل پور می شد و به نظرم نتایج بدی هم نگرفتیم و ان شالله در این فصل نسبت به فصل گذشته در امر نتیجه گیری قطعا موفق تر خواهیم بود.

مراد ناظری با تمجید از هواداران شهروند گفت: انصافا هیچ تیمی همانند شهروند در ایران هوادار ندارد و این هوادارها در بدترین شرایط هم حامی ما بودند و دست از حمایت نکشیدند. بدون شک شهروند تبدیل به شناسنامه ورزش یک شهر شده است و هیچ تیمی در ساری همانند شهروند قدمت نداشته است و شک نکنید روزی با قهرمانی در لیگ جواب حمایت های هواداران پرشورمان را می دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات پدر و مادرم و اعضای خانواده ام تشکر ویژه ای می کنم که همیشه حامی من بوده اند و امیدوارم با دعوتم به تیم ملی فوتسال توانسته باشم جواب بخشی از لطف و محبت های آن ها را داده باشم.

گفتگو: حسن صالحی