نساجی مازندران و رویای ۲۱ ساله / سرمربی پرتغالی به کمک ریشه‌دارترین تیم شمال کشور آمد

تیم فوتبال نساجی مازندران پس از ۲۱ سال ناکامی و ماندن در لیگ آزادگان، همچنان طرفداران پرشور خود را حفظ کرده و امسال با سرمربی پرتغالی برای بیست‌ودومین سال، شانس خود را برای حضور در لیگ برتر محک می‌زند.   به گزارش مازند اسپرت ، مهدی ابراهیمی عصر امروز در آئین مراسم معارفه سرمربی و […]

تیم فوتبال نساجی مازندران پس از ۲۱ سال ناکامی و ماندن در لیگ آزادگان، همچنان طرفداران پرشور خود را حفظ کرده و امسال با سرمربی پرتغالی برای بیست‌ودومین سال، شانس خود را برای حضور در لیگ برتر محک می‌زند.

 

به گزارش مازند اسپرت ، مهدی ابراهیمی عصر امروز در آئین مراسم معارفه سرمربی و مربی جدید باشگاه نساجی مازندران، اظهار کرد: هواداران بی‌شمار تیم نساجی مازندران در گرما و سرما همیشه و هر لحظه عاشقانه در کنار تیم ایستادگی کردند.

* همه مسئولان خواهان راه‌یابی نساجی به لیگ برتر هستند

وی افزود: باید تیم نساجی، قوی و با کادر فنی مناسب در مسابقات شرکت کند تا از مطالبات به‌حق مردم قائم‌شهر که رسیدن به لیگ برتر است، دفاع کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با اشاره به اینکه همه مسئولان شهرستانی و استانی خواهان راه‌یابی تیم نساجی مازندران به لیگ برتر هستند، اضافه کرد: در کنار تیم، همه تلاش خود را به‌کار می‌بریم تا مشکلات موجود برطرف شود و این تیم بعد از سال‌های طولانی به لیگ برتر راه پیدا کند.

این مسئول با تاکید به اینکه اکنون ذهنیت‌ها بر این باور است که مسئولان استانی و شهرستانی نمی‌خواهند تیم نساجی به لیگ برتر راه پیدا کند، تصریح کرد: به ذهنیت‌های غلط نباید دامن بزنیم زیرا تمامی مسئولان برای صعود این تیم به لیگ برتر همه تلاش‌های خود را به‌کار بردند.

ابراهیمی ادامه داد: معتقدم اگر بخواهیم این تیم به لیگ برتر راه پیدا کند، باید تعارفات را کنار بگذاریم و امروز بعد از ۲۱ سال با توجه به ظرفیت‌های خوبی که درون کشور وجود دارد، مجبور می‌شویم از مربیان خارجی در تیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شورای شهر آنچه در توان دارد برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر انجام می‎دهد، یادآور شد: شورای شهر در دوره قبل ۲۰۰ میلیون تومان به این تیم کمک کرد و برای آماده‌سازی و زیرسازی ورزشگاه شهید وطنی ۶۰۰ میلیون تومان هزینه توسط شورای اسلامی شهر انجام شد، همچنین امسال ۱۰۰ میلیون تومان برای آماده‌سازی پیست زمین فوتبال تعلق گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با اشاره به اینکه شورای شهر برای احیای صندوق نساجی همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد، اضافه کرد: در بحث حمایت‌های همه‌جانبه تلاش می‌کنیم در کنار تیم قرار بگیریم.

این مسئول با بیان اینکه شورا تا حدودی توان کمک دارد، خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان تقاضا داریم در کنار تیم نساجی مازندران برای صعود به لیگ برتر قرار گیرند.

* هواداران نساجی ۲۱ سال است که دلگرم هستند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز با بیان اینکه تیم نساجی مازندران دارای هواداران پرشوری است، بیان کرد: بعد از گذشت ۲۱ سال شکست و ناکامی برای صعود به لیگ برتر، همچنان هواداران عاشق در کنار این تیم باقی ماندند و دست از حمایت نکشیدند.

صادق درودگر با بیان اینکه هیچ تیمی در کشور وجود ندارد که طرفدارانش یک لحظه این تیم را رها نکنند، تصریح کرد: پرطرفدارترین تیم لیگ برتر با چند باخت طرفدارانش دلسرد می‌شوند اما هواداران این تیم با گذشت سال‌ها ناکامی همچنان با قوت از این تیم حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید برای این تیم پرطرفدار امکانات لازم مهیا شود، بیان کرد: مسئولان استانی و شهرستانی باید در کنار تیم قرار گیرند تا این تیم با کمک همه مسئولان، کادر فنی و طرفداران به لیگ برتر صعود کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با تاکید به اینکه اکنون کادر فنی مناسب با هدف صعود به لیگ برتر تشکیل شد، افزود: بازیکنان اصلی در تیم باقی ماندند و بازیکنان جوانی به تیم اضافه شدند تا با ظرفیت‌های موجود یک تیم قوی با کادر فنی مجرب تشکیل شود و صعود به لیگ برتر به آسانی شکل گیرد.

درودگر ادامه داد: اکنون با سه بازیکن به توافق رسیده‌ایم اما از بین آنها یک بازیکن باسابقه لیگ برتری به‌دلیل پیشنهاد مبلغ بالا هنوز توافقات نهایی با او شکل نگرفته و تلاش می‌کنیم تا به یک مبلغ قابل قبول برسیم.

وی درباره رمز صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر گفت: باید تمامی مسئولان در کنار تیم نساجی مازندران همراه شوند تا این تیم با قدرت در کنار آنها به لیگ برتر صعود کند.

* مسئولیت بزرگی را قبول کردم

در ادامه سرمربی جدید تیم نساجی مازندران، بیان کرد: خیلی خوشحالم که در این تیم به‌عنوان سرمربی انتخاب شده‌ام و به این تیم به‌دلیل وجود طرفداران بی‌شمارش تبریک می‌گویم.

پائولو آلوس خاطرنشان کرد: این افتخار بزرگی است که در این تیم پرطرفدار به‌عنوان سرمربی فعالیت کنم و مسئولیت بزرگی بر شانه‌هایم احساس می‌کنم تا این تیم را به لیگ برتر برسانم.

وی با بیان اینکه قول می‌دهم کادر فنی و بازیکنان این تیم همه تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر انجام دهند، تصریح کرد: از امروز خود را یک مرد نساجی می‌دانم و برای راهیابی این تیم به لیگ برتر همه تلاش خود را به‎کار می‌گیرم.

* حق نساجی است که به لیگ برتر صعود کند

در ادامه مربی جدید این تیم نیز اظهار کرد: از همه طرفداران تیم نساجی به‌دلیل حمایت‌هایی که از این تیم انجام ‌می‌دهند، تشکر می‌کنم.

الیویرا آلوس با اشاره به اینکه همه تلاش خود را در کادر فنی به‌کار می‌بریم تا این حمایت‌ها به نتیجه مطلوب برسد، گفت: این حق نساجی است که به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش فارس، سابقه مربیگری پائولو آلوس اعم از سرمربی تیم‌های بیامار، اولهانزه، ژیل ویستنه، ویزلا و لیرا در لیگ پرتغال و سرمربیگری تیم ملی جوانان در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ بخشی از کارنامه این سرمربی پرتغالی است.