پیش بازی فیورنتینا-میلان

دو تیم فیورنتینا و میلان، امشب در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.   به گزارش “مازنداسپرت“، میهایلوویچ و سوسا برای اولین بار به صورت رسمی روی نیمکت میلان و فیورنتینا خواهند نشست. فیورنتینا شاگردان سوسا اولین بازی رسمی خود تحت هدایت مربی جدید را برگزار خواهند کرد. فیورنتینا در اولین […]

دو تیم فیورنتینا و میلان، امشب در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، میهایلوویچ و سوسا برای اولین بار به صورت رسمی روی نیمکت میلان و فیورنتینا خواهند نشست.

فیورنتینا

شاگردان سوسا اولین بازی رسمی خود تحت هدایت مربی جدید را برگزار خواهند کرد. فیورنتینا در اولین بازی خود در خانه، باید به مصاف میلان برود که بسیاری معتقدند تیم خطرناکی برای این فصل خواهد بود. پس از ۳ فصل پیاپی کسب رده ی چهارم در لیگ، مدیران باشگاه از سوسا انتظار دارند که در بین ۳ تیم برتر باشد و سهمیه چمپیونزلیگ را بگیرد. با این حال، او کار سختی از هفته ی اول پیش رو خواهد داشت. چوزپه روسی، سرانجام مشکل مصدومیت را پشت سر گذاشته و می‌تواند در این دیدار به میدان برود.

میلان

شاگردان میهایلوویچ اولین بازی رسمی خود را تحت هدایت او انجام خواهند داد. میلان در هفته ی اول دیدار سختی پیش رو دارد و باید به مصاف فیورنتینایی برود که فصل گذشته عملکرد خیلی بهتری نسبت به آنها داشته است. با این حال، جذب بازیکنانی نظیر کارلوس باکا، باعث شده تا میلان نیز برای این فصل جزء تیم‌های خوب محسوب شود. جرمی منز، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی روسونری در دیدار امروز نیست.

 

منبع:ورزش۳