در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان نکایی چه گذشت !؟

جشنواره فرهنگی ، ورزشی بانوان نکایی صبح پنج شنبه ۲۸ تیر ۹۷ با اجرای برنامه های متنوع در سالن شهید بردبار شهرستان نکا برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مراسم که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد، دکتر شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ، توحیدی مقدم فرماندار ، دکتر احمدی شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ،سرکار خانم مجیدی معاونت بانوان و خانواده استانداری ،سرکار خانم فرج پور معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران حضور داشتند.

جشنواره ویژه بانوان که به مناسبت هفته کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر برگزار شد ، پاسداشتی بود از زحمات بانوان محترمه در عرصه های ورزشی و فعالیت های اجتماعی
جشنواره با رژه ورزشکاران دختر با نظم خاصی با حمل تمثال مبارک شهدای مدافع حرم آغاز شد، در ادامه ورزشکاران رشته های مختلف با اجرای حرکت های ورزشی گرما بخش این مراسم بودند.
مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان نکا ضمن خیرمقدم به مدعوین و ورزشکاران این روز را روزی بیاد ماندنی برای بانوان نکایی برشمورد و افزود: بانوان جلوگاه و پشتوانه محکم آقایان در عرصه های مختلف هستند و چه بسا در بعضی از فضاها از آقایان نیز سبقت می گیرند.
دکتر شاعری نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی ، توحیدی فرماندار ، خانم مجیدی معاونت امور بانوان استانداری و خانم فرج پور معاونت بانوان ورزش استان در سخنانی این روز را گرامی داشته و ضمن تشکر از متولی ورزش وجوانان شهرستان تداوم این حرکت زیبا را خواستار شدند.
در پایان مراسم از همسران شهدای مدافع حرم ، بانوان پیشکسوت ، نخبگان و قهرمانان تجلیل به عمل امد.
تماشاگران این جشنواره نیز بی نصیب نماندند
به ۱۵ نفر از بانوان خوش شانس حاضر در این جشنواره به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.