تصاویر دیدار دوستانه نساجی قائمشهر و سایپا تهران / عکاس : احمد قربانی

نساجی در بازی نیمه تمام برد را با تساوی عوض کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز و از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه دوتیم لیگ برتری نساجی مازندران و سایپا البرز در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان نکونام که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پیش رو دارند در جدی ترین محک خود به مصاف شاگردان دائی رفتند که علاوه بر لیگ برتر خود را برای لیگ قهرمانان آسیا نیز آماده میکنند.

ترکیب نساجی در دیدار امروز: حامد لک، مجتبی ممشلی، حمید دیوسالار، سجاد عاشوری، محمد آبشک، شاهین مجیدی، محمد عباس زاده، حامد شیری، مهرداد عبدی، ابوالفضل اعلایی و عرفان معصومی

نیمه اول این دیدار تقریبا پایاپای به اتمام رسید ، دو حمله جدی از نساجی و شوتی از بازیکنان سایپا موقعیت های نیمه اول بود.

نیمه دوم با حواشی آغاز شد، حضور امین حاج محمدی مدافع فصل گذشته خونه ب خونه بابل روی نیمکت سایپا به مذاق ۵ هزار هوادار قائمشهری خوش نیامد ، آنها مصاحبه حاج محمدی بعد از صعود نساجی به لیگ برتر و زیر سوال بردن این صعود را فراموش نکرده بودند.

نیمه دوم آغاز شد و سایپا به توپ و میدان مسلط بود تا اینکه در دقیقه ۶۵ دیدار روی ارسال دیدنی و ضربه سر محمد عباس زاده دروازه سایپا باز شد، سایپایی ها برای جبران گل خورده حملات خود را بیشتر کردن اما موفق به موقعیت سازی و گلزنی نشدند و در ادامه نساجی توانست در دقیقه ۸۰ با ضربه محمد آبشک به گل دوم برسد.

بعد از این دوگل بازیکنان نساجی کمی محتاط تر بازی را اداره کردند اما در دقیقه ۸۵ و ۹۰ محمدرضا سلیمانی جوان دوبار دروازه نساجی را باز کرد.

سلیمانی بعد از گل دوم به سمت هواداران نساجی حرکات ناشایستی را انجام داد و باعث تحریک آنها شد. بعد از این کش و قوس ها علی دائی تیم خود را بیرون کشید تا چند دقیقه زمان های تلف شده اعمال نشود و بازی نیمه کاره تمام شود.