اگر مقابل آذرخش به میدان بروم سعی می کنم سیصدمین گلم را با هواداران شهروند جشن بگیرم

کاپیتان تیم شهروند ساری امیدوار است در صورت به میدان رفتن مقابل آذرخش بندرعباس، سیصدمین گل تاریخش را با هواداران پرشور شهروند ساری جشن بگیرد.

مرتضی عظیمایی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش) در خصوص شرایط تیم فوتسال شهروند ساری، اظهار داشت: تیم خوب و یکدستی داریم و شرایط ایده‌آل است. کادر فنی خیلی خوبی بالای سر تیم است و بازیکنان توانمندی داریم. تیم تمرینانش را حدود چهار هفته ای می شود که آغاز کرده است البته به شکل رسمی که همه بازیکنان در اختیار کادر فنی باشند، دو هفته ای می شود که شروع کردیم. بچه های جوان تیم از ابتدا در تمرینات بودند و رفته رفته تیم شکل گرفت و در آستانه شروع هفته دوم تیم نسبتا در مرز آمادگی است و به امید خدا تا دیدار مقابل آذرخش به آمادگی خوبی برسیم و با دست پر از میدان خارج شویم.

وی در مورد شکست سنگین شهروند مقابل فرش آرای مشهد، عنوان کرد: کاملا قبول دارم بازی با فرش آرا شکست سنگینی بود و در شآن ما نبود که این نتیجه به ما تحمیل شود. خیلی از این شکست ناراحتم و به نظرم فوتسال آن روی سکه را به ما نشان داد.در دقایق ابتدایی، بازی از اختیار ما خارج شد و مهم ترین دلیلش عدم تمرکز و نا آمادگی بچه ها بود و ان شالله در دیدار بعدی مقابل آذرخش سه امتیاز را دشت کنیم تا شکست هفته اول به فراموشی سپرده شود.

عظیمایی در خصوص دیدار آتی شهروند مقابل آذرخش بندرعباس، تصریح کرد: شرایط در این فصل به نحوی است که هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و آذرخش هم از خوب های این فصل است. با توجه به اینکه تیم آذرخش چند فصلی است که در لیگ برتر حضور دارد، در حال تبدیل شدن به تیم ریشه داری است. این تیم جنوبی از بازیکنان خوبی بهره می برد و در این فصل هزینه های زیادی انجام داده است به خصوص برای بازیکن غیر بومی که در اختیار گرفتند.با توجه که پتانسیل بالایی که این تیم دارد برای امتیاز به مصاف ما خواهند آمد ولی ما هم شهروند هستیم و در حضور هواداران پرشورمان محکوم به برد هستیم و به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی کنیم.

ملی پوش سابق فوتسال کشورمان در رابطه با میزان آمادگی خود نیز گفت: باتوجه به اینکه حدود سه هفته به تمرینات تیم اضافه شدم از آمادگی صددرصدی برخوردار نیستم.ان شالله رفته رفته برنامه های بدنسازی و کارهای تاکتیکی که کادر فنی برای بچه ها تدارک دیدند، تیم شهروند به مرز آمادگی خواهد رسیدو به مرور زمان من هم به شرایط ایده آل می رسم و دوباره همان مرتضی عظیمایی شوم که همگان انتظارش را دارند.

کاپیتان با اخلاق شهروند در خصوص روحیه بازیکنان در آستانه جدال مقابل آذرخش، افزود: شکست مقابل فرش آرا تاثیر منفی در روحیه بازیکنان گذاشت و حتی تا دو روز بعد بازی بچه ها شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی نداشتند ولی با صحبت های خوبی که محمد اسماعیل پور و سایر اعضای کادر فنی با بچه ها انجام دادند شرایط خوبی در تیم حاکم شدو همه بچه ها مصمم و با انگیزه تمرینات را پیگیری می کنند و همه هم قسم شده ایم در دیدار مقابل آذرخش سه امتیاز را کسب کنیم دل هواداران خود را شاد کنیم.

وی در مورد جایگاه شهروند در پایان فصل، گفت: ما هم مانند تمامی تیم ها به دنبال جایگاه مناسب در جدول هستیم و برای این مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد. تیم شهروند پتانسیل حضور در بالای جدول را دارد و این حق هواداران پرشور تیم است که تیم محبوبشان در بالای جدول قرار داشته باشد.در این فصل با توجه به بازیکن های خوبی که جذب کردیم و امکانات خوبی که در اختیار تیم است، تلاش می کنیم حضور شهروند در پلی آف قطعی شود.

مرتضی عظیمایی در مورد اینکه تفاوت شهروند در فصل گذشته و امروز چیست، خاطر نشان کرد: امسال شهروند شرایط جدیدی دارد و نمی شود این تیم را با فصل گذشته قیاس کرد.چهار، پنج بازیکن که فصل قبل در کنار ما بودند در این فصل از ما جدا شدند و چند بازیکن جدید از استان های دیگر جذب تیم شدند.به خاطر همین نیاز به زمان داریم تا تیم به هماهنگی کامل برسد و هواداران باید کمی صبور باشند تا به شرایط آرمانی دست پیدا کنیم.ضمنا جا دارد از بازیکنانی که از تیم شهروند جدا شدند تشکر کنم که با تمام وجود برای موفقیت شهروند تلاش کرده بودند و ان شالله در هر تیمی که توپ خواهند زد موفق باشند.

کاپیتان محبوب شهروند که در صورت به ثمر رساندن فقط یک گل به رکورد جاودانه سیصد گله شدن دست خواهد یافت، گفت: در ۱۵ سالی که در لیگ برتر به میدان رفتم به لطف خدا و تلاش همبازی انم موفق شدم ۲۹۹ گل برای تیم های شهروند ساری و شهید منصوری قرچک به ثمر برسانم که البته بیشتر گل هایم را با پیراهن تیم شهروند به ثمر رساندم.در طی این سال ها ۲۹۲ گل در لیگ برتر و ۷ گل به همراه تیم منصوری قرچک در رقابت های جام باشگاه های آسیا موفق به گلزنی شدم و به امید خدا در صورتی که کادر فنی صلاح بداند و در بازی با آذرخش به میدان بروم سیصدمین گل خود را در حضور هواداران پرشمار و متعصب شهروند جشن خواهم گرفت.

ماشین گلزنی ساروی ها در پاسخ به این سوال که با وجود نیمکت نشینی در بیشتر بازی های فصل قبل و حضور مجدد اسماعیل پور در راس کادر فنی در این فصل، آیا سریال نیمکت نشینی اش ادامه دار نخواهد بود، گفت: فوتسال است و هزار راه نرفته، هیچ کس نمی تواند آینده را پیش کنی کند. من از سن ۲۱ سالگی که به تیم شهروند پیوستم با خودم عهد بستم که با امید زندگی کنم.در این سال ها همیشه با تمام وجود برای تیم محبوبم تلاش کردم تا بتوانم فقط و فقط دل این هواداری که در سرما و گرما حامی تیم است را شاد کنم و در این راه هیچ وقت کم نگذاشتم. در فصل گذشته شاید نتوانستم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم ولی تمام تلاشم رادر این فصل برای جلب نظر کادر فنی انجام می‌دهم و با تمام وجود تمرین می‌کنم تا خودم را به کادر فنی ثابت کنم.اگر در این فصل هم نتوانستم برای تیم بازی کنم از روی نیمکت برای تیم آرزوی موفقیت می کنم و از بچه ها حمایت می کنم چون بازی کردن یا نکردن من واقعا مهم نیست، برای من نتیجه گرفتن و خوشحالی این هوادار که با تمام گرفتاری های که دارند و برای تشویق تیم به سالن می آیند، از هر چیزی برای من ارزشمند تر است.

مرتضی عظیمایی که دوران پایانی فوتسال خود را سپری می کند، هیچگاه به نیمکت نشینی خود اعتراض نکرده و همین خصوصیت بی حاشیه بودن و عدم اعتراض به نیمکت نشینی های متوالی، عظیمایی را محبوب هواداران کرد، در این زمینه اظهار کرد: بعد از این همه سال حضور در فوتسال حرفه ای یاد گرفتم بر اساس اصول و سیاست های سرمربی پیش بروم و به جای اعتراض سعی می کنم سخت تمرین کنم تا نظر کادر فنی را جلب کنم.

کاپیتان ارزشمند شهروند در پایان گفت: امیدوارم هواداران متعصب شهروند که مثل سالیان گذشته در هر شرایطی حامی ما بودند، در این فصل هم از ما حمایت کنند.این هوادار ها شایسته تقدیر هستند که بدون توجه به جایگاه تیم در جدول همیشه با حضورشان در سالن و تشویق هایشان ما را شرمنده خودشان می می کنند.شک ندارم در این فصل سکوها پر تر از سال های قبل خواهد شد و امیدواریم با برد هایمان جواب بخشی از زحمات و لطف این هواداران با تعصب شهروند را بدهیم.
گفتگو :  حسن صالحی