اسماعیل پور : از هواداران شهروند عذرخواهی می کنم/ مقابل فرش آرا تمرکز لازم را نداشتیم

محمد اسماعیل پور به خاطر شکست تیمش مقابل فرش آرای مشهد از هواداران این تیم عذرخواهی کرد و قول داد که این شکست را جبران کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سرمربی تیم شهروند ساری پس از شکست سنگین شش بر دو مقابل فرش آرای مشهد، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بازی اول لیگ بود و در بازی های ابتدایی معمولا تیم ها شرایط خاصی دارند و در شرایط بدنسازی، آماده سازی و هماهنگی قرار دارند و تا زمانی که هارمونی تیم به لحاظ آرمانی برسد مستلزم گذشت زمان است، با این حال توجیهی برای شکست ما نیست.متاسفانه با عدم تمرکز در زمین در ثانیه های ابتدایی بازی گل خوردیم و آمدیم برای جبران گل خورده ولی به تعداد گل های خورده ما اضافه شد.

وی گفت: نیمه اول اصلا تمرکز لازم را نداشتیم و تیم فرش آرا با دوندگی فراوان موفق شد ما را تحت تاثیر بازی خود قرار دهد.نیمه اول با نتیجه ۵ بر ۱ زمین را ترک کردیم، در نیمه دوم با صحبت های که با بازیکنان داشتیم توانستیم یک سری از نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم و در خلق موقیعیت خوب بودیم ولی در گلزنی باز هم دچار مشکل بودیم و اگر از موقعیت هایی که نصیب ما شد استفاده می کردیم با این اختلاف شکست را پذیرا نمی شدیم. با این حال تیم خوبی داریم و بازیکنان خوبی در کنار ما هستند و مطئمن باشید در هفته های بعد می توانیم شرایط بهتری را داشته باشیم.اسماعیل پور در مورد عملکرد تیم داوری گفت: من احساس می کنم علی رغم اینکه تیم ما تمرکز لازم برای این دیدار نداشت، تیم داوری هم همانند بچه های ما اصلا برای این دیدار از تمرکز بهره مند نبودند.خطای هندی که به نفع تیم ما شده بود متاسفانه عین همان خطا را داور برای تیم مشهد پنالتی گرفت و برای ما نگرفت. داور تمام خطاهای ۵۰ -۵۰ را به نفع تیم حریف اعلام می کرد با این حال من فکر می کنم داوری شرایط خوبی نداشت و تمرکز لازم را نداشتند و امیدوارم در هفته های آتی شاهد قضاوت بهتری از داوران باشیم.

سرمربی تیم شهروند در رابطه با عملکرد بازیکنان گفت:نمی توانم بگویم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم، آن ها تمام تلاش خود را کردند.شرایط برای ما اصلا خوب نبود.در این فصل ۶ الی۷ بازیکن به تیم ما اضافه شدند و عدم هماهنگی کار دست ما دادولی مطمئن باشید تیم خوبی داریم و خود بازیکنان از نتیجه به دست آمده ناراحت هستندو در صدد هستند که در هفته بعدی این نتیجه را جبران کنند.

اسماعیل پور با مثبت ارزیابی کردن روند جذب بازیکنان در نقل و انتقالات، افزود: روند یارگیری باشگاه بسیار خوب بوده و کاملا رضایت دارم.همه بازیکنایی که مد نظر کادرفنی بوده با لطف هیات مدیره جذب تیم شدندو بازیکن های خوبی مثل سجاد بنی سعدی و حمید ره انجام که در ادامه کار به ما اضافه خواهند شد جذب تیم شدند و مطمئن باشید تیم ما شرایط بهتری خواهد داشت.

سرمربی جوان شهروند در مورد جدایی بازیکنانی مثل علی ابراهیمی، محمد کرد و محمد طاهری از تیم گفت: ما با علی ابراهیمی تماس گرفتیم ولی متاسفانه جواب تماس های باشگاه را نداد، محمد کرد و طاهری هم تمایل به جدایی از شهروند را داشتند. محمد طاهری تا لحظات آخر ما خیال می کردیم در شهروند ماندنی خواهد شد و حتما شرایط بهتری در جای دیگر خواهند داشت که از تیم جدا شدند و ما برای آن ها آرزوی موفیقت داریم.بازیکن هایی امثال کرد سرمایه های فوتسال استان هستند و مطمئن باشید روزی دوباره پیراهن شهروند را خواهد پوشید.

محمد اسماعیل پور در پاسخ به این سوال که دورنمای تیم در این فصل را چطور می بینید و طبق برنامه ریزی باشگاه چه رتبه ای را برای شهروند هدف گذاری کردید؟ گفت: مطمئن باشید از فصل قبل بهتر هستیم و بازیکنای خوبی در اختیار داریم.یک بازی را نمی توانیم معیار قرار بدهیم.ما شرایطمان خیلی خوب خواهد شد در نیمه دوم بچه ها واقعا خوب کار کردند ولی متاسفانه شکست در نیمه اول از لحاظ روانی تیم ما را تخلیه کرد.قطعا در این فصل بین تیم های پلی آفی حضور خواهیم داشت و خود مسابقات پلی اف هم شرایط خاص خودش را دارد و در صورت حضور تیم بین چهار تیم ابتدای جدول دو بازی از سه بازی میزبان خواهیم بود و قرار گرفتن در بین چهار تیم دو فقط یک بازی میزبان خواهیم شد. ما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا دل هواداران پرشور خود را شاد کنیم.

وی در مورد بالا رفتن انتظارات هواداران شهروند در این فصل گفت: واقعا هواداران حق دارند ما نیاز داریم که تیم جز مدعیان باشد که خواسته به حق این هواداران است و در این فصل تا حدودی می توانیم انتظارات آن ها را برآورده کنیم و ان شالله در سال های اتی با برنامه ریزی که باشگاه انجام خواهد داد، ما جز مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

سرمربی شهروند در پاسخ به این سوال که آیا ایجاد تنش و جوسازی های تکراری کادر فنی و سرپرست تیم که در بازی مقابل فرش آرا هم صورت گرفت باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان نمی شود، خاطر نشان کرد: در بازی دیروز ما روی چند صحنه که معترض شدیم واقعا تصمیمات لحظه ای داور باعث عصبانیت همه ی ما شده بود برای نمونه داور سوت را در دهانش می گذاشت ولی خطا را اعلام نمی کرد یا در یک صحنه کاملا واضح بود توپ به دست گلر مشهد برخورد کرد و راهی کرنر شد ولی داور به ضرر ما در این صحنه سوت زد.وگرنه تیم ما اصلا به دنبال ایجاد حاشیه و سرو صدا نیست و خودم ذاتا آدم آرامی هستم و دلم نمی خواهد کنار زمین دست به همچین کارهایی بزنم.اگر دقت کنید ما در فصل گذشته در یک نیمه هیچوقت بیش از چهار گل نخوردیم ولی در این دیدار در یک نیمه ۵ گل دریافت کردیم و این باعث شد فشار روانی زیاد روی کادرفنی و بازیکنان وارد شود و ان شالله دیگر شاهد چنین صحنه های نخواهید بود.

اسماعیل پور در پایان با عذر خواهی از هواداران شهروند، خاطر نشان کرد:مسئولیت شکست برابر فرش آرا به عهده ی من است و از این بابت از همه هواداران متعصب شهروند که در گرما و سرما حامی تیم هستند عذرخواهی می کنم و هواداران عزیز مطمئن باشند فصل خوبی را برایشان رقم خواهیم زد و باخت مقابل فرش آرا را با برتری در دیدار آتی جبران خواهیم کرد.