گفتگو با سیدمهدی ابطحی سرمربی شهروند ساری /تمام تیم های لیگ برتر آرزوی چنین تماشاگرانی را دارند

تیم ما از سال گذشته خیلی پیشرفت کرده /تمام تیم های لیگ برتر آرزوی چنین تماشاگرانی را دارند  به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از شكست خانگی تیم فوتسال شهروند ساری برابر دبيري تبريز و در آستانه بازی دوم این تیم مقابل حفاری اهواز به سراغ سرمربی این تیم  رفتیم و سوالاتی را در خصوص […]

تیم ما از سال گذشته خیلی پیشرفت کرده /تمام تیم های لیگ برتر آرزوی چنین تماشاگرانی را دارند 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از شكست خانگی تیم فوتسال شهروند ساری برابر دبيري تبريز و در آستانه بازی دوم این تیم مقابل حفاری اهواز به سراغ سرمربی این تیم  رفتیم و سوالاتی را در خصوص شکست برابر دبیری و بازی بعدی  از ایشان پرسیدیم که در ادامه صحبت های سید مهدی ابطحی را در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت را میخوانید :

 

*** با سلام خدمت اقای ابطحی سرمربی تیم شهروند ساری قبل از هرچیز توضیح کوتاهی درمورد بازی شهروند و دبیری تبریز  بگوید:

با سلام در سالن سیدرسول حسینی قبل بازی  چند جلسه تمرین کرده بودیم ولی اتفاقی که افتاد این بود که زمین خیس شده بود برای من قابل پیش بینی نبود چون تا الان هیچ جا چنین اتفاقی برای من نیوفتاده بود.

ما دیدیم هرکاری میکنیم زمین خیس و همین هم تو کارتیم  خیلی تاثیر گذاشته یود به همین دلیل از بازیکن ها خواسته بودیم که با توپ زیاد حرکت نکنند و سعی کنند با پاس دادن به هم توپ رو بگردش در بیاورند تا بتونند از شرایط پیش اومده استفاده کنیم تا بتونیم به گل برسیم.اما خوب نیمه اول که بازی ۱-۱ تموم شد نیمه دوم که خیلی شرایط بدتر شده بود و زمین خیس تر شده بود و انها روی شانس توپ را درون دروازه ما قرار دهند .

بعد از خوردن گل دوم خواستیم جبران کنیم که از شانس هامون استفاده نکردم و تا این که داور یه اشتباه فاحش کرد وباعث شد ما گل خوردیم تو این زمین و از لحاظ روانی به هم ریختیم.اقای عبدالغنی یک همچین اتفاقی رو هم سال گذشته نه سال قبل بین بازی میثاق و دبیری هم اتفاق افتاد که همون بازی هم به جنجال کشیده شده بود و بعد بازی نیمه تمام باقی ماند .

بعد از این ما بازی رو ۵ نفره کردیم و تو همین ۵ نفره کردن شرایط بد زمین و ناراحتی هوارادان و جو استادیم و بی دقتی بازیکنان باعث شد تا گل های بعدی رو دریافت کنیم.ما با این شرایطی که داریم ما باید جوری بازی کنیم که این تماشاچی ها راضی باشن جون اگه تماشاچی نباشه بنظر من یک بازی ۳۰ درصدی هست.۷۰ درصد بنظر من تماشاگر هست.

خوب اقای ابطحی صحبت همین هوادار ها هم همین بود که اگر زمین لغزنده بود چرا فقط برای بچه های ساری بوده و بازیکنان تبریزی چرا به مشکل بر نخوردند؟

من قبلا گفته بودم علت چند تا مورد بود.تاکتیک هایی که ما داریم میزنیم همه تاکتیک های حرکتی هست که تو این زمین نمیشه این کارو انجام بدیم.شما الان تو استادیم ازادی رو پر آب کنین پایین ترین تیم مارو با بارسلونا بزارید بازی کنند ببینید بازی چند چند میشود

نظرتون درباره بازی با حفاری اهواز؟

تیم خوبی هستند ما هم از سال گذشته تا الان خیلی پیشرفت کردیم و یک بازیکن هم به جمع ما فعلا اضافه شده ما میتونیم امسال نسبت به سال قبل بهتر بازی کنیم.اگه بتونیم گل اول رو بزنیم و بازی رو خوب ادامه بدیم و داور اشتباه نکنه میتونیم بازی رو به سود خود به اتمام برسونیم .چون داور ها سغی میکنند اشتباهاتشون رو با اشتباه بپوشونند البته بعضی اوقات.

امروز هم لیست داوران هفته دوم اعلام شده و اقای عبدالغنی در لیست نیست نظر شما در این مورد؟

من فقط میدونم بازی رو که در ساری میزارند داور باید از لحاظ روانی خیلی قوی باشه.و این قضیه به کمیته داوران مربوط میشود .

یه سوال هست که در ذهن هوادارها مانده که ایا بهتر نبود قبل از شروع فصل بازی های تدارکاتی برای تیم انجام بشه؟

ما پارسال با تیم هایی بازی کردیم که ان ها در لیگ های استان بودند و بیشتر ان ها بهره میبرند تا ما با تیم هایی باید بازی کرد که در سطح ما یا بالاتر باشند.چون تاکتیک های جدید تکنیک های جدید میخواهد که تو اون شرایط بازیکن قوی بشود. و قطعا تیم در اینده قوی تر خواهد شد.

 

محروم یا مصدوم در این بازی دارید؟

محروم  که نداریم  و فقط ۲ مصدوم داریم که یکی عماد محمدی و عباس محمدی هستند

بازی با حفاری اهواز چه قولی به هواداران میدید؟

تیم من تقریبا همون تیم پارسال هسا فقط طاها به این تیم اضافه شد و ما برای گرفتن حداکثر امتیاز به اهواز میریم  وبه نظر من اینه که این تیم میتونه در رده پنجم تا هشتم باشیم.

صحبت های پایانی؟

بازی اول همیشه بازی سختی هست.تیم هایی رو میدونم که بازیکن ملی خریده چند جا اردو زده و با بهترین تیم ها بازی کرد ولی تو زمین خودش باخته ولی چه علتی هست که تمام میزبان ها باختن؟

ما در فصلی بازی میکنیم که تیم هایی که بیشتر میدوند و از جلو دفاع میکنند بیشتر کم میارنداستاندار نبودن زمین ها به تیم هایی که در زمین خودشون بازی میکنند بشیتر ضربه میزنه بنظر من اگه بازی هارو میزاشتن بعد بازی های جام باشگاه های اسیا و تیم ها تمریناتشون رو بهتر انجام میدادند خیلی از همین مشکل ها برطرف میشد

یک مقدار فدراسیون دراینباره نظارت کنه.من از زمین خودمون راضی نیستم وقتی ۱۰ هزار تا تماشاگر دارم تیم حریف با روحیه وارد زمین میشه . هیج جا این تماشاگر رو  نداره و من به این هواداران  عشق می ورزم .

با تشکر از شما اقای قربانی که همیشه یار ویاور تیم شهروند بودید و تمامی همکاران شما در سایت خبری ورزشی مازنداسپرت