حضور نساجی با کادرفنی سابق در لیگ هجدهم/ خریدهای تازه نساجی و تلاش برای ماندگار شدن در لیگ

نماینده مازندران، با همان نفرات کادرفنی در لیگ‌هجدهم حضور پیدا می‌کند و علی‌رغم اینکه زمزمه استعفای علی امیری( مدیرعامل جوان باشگاه) پیچیده بود ولی کماکان نساجی با همان ترکیب باقی مانده و جواد نکونام هم برای نخستین‌بار، هدایت یک تیم لیگ‌برتری ایران را برعهده خواهد داشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پنجره نقل و انتقالات بازیکنان برای مسابقات فصل جاری چندروزی است که باز شده و تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر در تکاپوی خرید و یا فروش بازیکنان خود هستند تا خود را برای حضور هرچه بهتر در این رقابت‌ها حاضر کنند.

دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران دو تیم تازه صعود کرده به لیگ‌برتر هستند و یکی نماینده مازندران است و دیگری با هدایت یک سرمربی مازندرانی پایش به سطح یک فوتبال ایران باز شد.

وقت زیادی تا آغاز بازی‌ها در لیگ‌برتر باقی نمانده و عاشقان تیم فوتبال نساجی و هوادارانش در مازندران منتظرند تا ببینند تیم محبوب‌شان بعد از ۲۴ سال دوری از میادین لیگ‌برتر در این آوردگاه چه می‌کنند.

نماینده مازندران، با همان نفرات کادرفنی در لیگ‌هجدهم حضور پیدا می‌کند و با وجود اینکه زمزمه استعفای علی امیری( مدیرعامل جوان باشگاه) پیچیده بود ولی کماکان نساجی با همان ترکیب باقی مانده و جواد نکونام هم برای نخستین‌بار، هدایت یک تیم لیگ‌برتری ایران را برعهده خواهد داشت.

حضور در لیگ‌برتر، مدیران باشگاه نساجی را بر آن داشت تا بازیکنان توانا را خریداری کنند تا بتوانند در حد و اندازه‌های لیگ‌برتر حاضر شوند که از جمله این خریدها می‌توان به قرارداد محمد آبشک، حامد لک، امید سینک، کمیل محمدی، سجاد حیدری، سجاد آشوری، شاهین مجیدی،نیما میزازاد، حمیدرضا دیوسالار،فرشاد فرجی و حامدشیری اشاره کرد و بازیکنانی همچون محمد عباس‌زاده، مجتبی ممشلی و مهرداد عبدی هم قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

رقابت در لیگ‌برتر هرسال که به جلو می‌رود دشوارتر  و بر تعداد مدعیان قهرمانی اضافه می‌شود و تیم فوتبال نساجی باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند صعود خود را ماندگار کند.

از نکات مثبت تیم فوتبال نساجی می‌توان به سکوهای گرم و پرشور آن اشاره کرد که در لیگ یک همه را شیفته خود کرد و درواقع یاردوازدهم این تیم بود و نقش مهمی در صعودش داشت.

تماشاگرانی که در سرما و گرما و غم و شادی تیم خود را تنها نگذاشتند و عاشقانه به پای این تیم نشستند تا شاهد صعودش به لیگ‌برتر باشند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران با صعود پاک و مقتدرانه خود ثابت کرد که فوتبال مازندران شایستگی‌های زیادی دارد که در این چندسال اخیر مغفول باقی مانده است و تیمی همچون نساجی کبیر باید دوباره آن را احیاء کند.

گزارش: رضا متانی